خبر مهم:

کد مطلب: ۶۶۷۲۸۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سندی بر تایید زمستان بیت‌کوین!/ بازی رمزارزها به پایان رسید؟

سندی بر تایید زمستان بیت‌کوین!/ بازی رمزارزها به پایان رسید؟

در بازار بیت‌کوین و رمزارزها زمستان از قبل خبر نمی‌کند و ناگهانی می‌رسد؛ به گونه‌ای بعد از اولین یخبندان متوجه زمستان می‌شوید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از اول سال ۲۰۲۲ کم کم نشانه‌های زمستان بازار بیت‌کوین و رمزارزها آشکار شد و همه فعالان بازار رمزارزها به دنبال موقعیت خوب برای خرید افتادند. فکر نکنید که همه در بازار سود کردند و فقط شما در سقوط بازار سهم داشتید. براساس داده‌های زنجیره‌ای، درصد کثیری از بازار در ضرر است. بسیاری از نهنگ‌ها محدوده ۳۰ هزار دلار را فرصت مناسب خرید می‌دانستند اما حالا بیت‌کوین ۲۰ هزار دلار است.

در شرایط حاضر مهم است که بدانید محدوده خرید مناسب برای کم کردن میانگین کدام است. دومین قدم هم صبر است. باید صبر کنید تا شرایط بازار بهتر شود. اگرچه بازار حالا بیش از ۷۵ درصد ارزش خود را از دست داده است اما این اولین بار نیست که بیت‌کوین اینقدر می‌ریزد.

اگر بیت‌کوین محدوده قیمتی ۲۰ هزار دلار را از دست بدهد احتمالا در وهله اول تا ۱۹ هزار دلار و بعد از آن تا ۱۵ هزار دلار ریزش کند. حتی برخی از کارشناسان عقیده دارند احتمال ریزش تا ۱۳ هزار دلار هم وجود دارد.

سندی بر زمستان بیت‌کوین!

برایان آرمسترانگ، رئیس صرافی coinbase که یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارز دنیا است امروز اخراج ۱۸ درصد از کارکنان خود را اعلام کرد. این شرکت با توجه به زمستان بازار رمزارزها دیگر نیروی کار اضافه استخدام نمی‌کند. او در مصاحبه خود به کارمندانش گفت: تا یک ساعت آینده ایمیلی از منابع انساسی دریافت می‌کنید که به شما اطلاع می‌دهد که آیا اخراج شدید یا خیر.

«من متوجه هستم که اخراج ناگهانی بسیار تجربه بدی است و من برای شما هیچ وقت این را نخواستم. اما با توجه به کارمندانی که به اطلاعات حساس مشتریان دسترسی دارند تنها انتخاب کسب و کار من خداحافظی ناگهانی است. این کار برای آن است که کسی اطلاعات مشتریان را به سرقت نبرد.»

تعداد نیروهای این صرافی در ۱۸ ماه گذشته ۴ برابر شد اما حالا که بازار رمزارزها وارد زمستان شده است و درآمد این بازار کاهش یافته نیروی اضافه توجیهی ندارد.

آرمسترانگ گفت: در چند ماه گذشته افزایش تعداد کارکنان بهروری ما را کاهش داد و تیم ما مجبور شد سرعت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. ما پس از یک دوره رونق به دوره زمستان رسیدیم و احتمالا این زمستان طولانی خواهد بود. ما در چهار زمستان گذشته زنده مانده‌ایم و باید این زمستان را هم پشت سر بگذاریم.

تمام تلاش خود را کردیم که افراد بیشتری را نگهداریم اما نمی‌توانم این کار را بکنیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.