فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۰۰۴۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دستاوردهای مانا در هفت روز گذشته / معنای آن برای سرمایه‌گذاران چیست؟

دستاوردهای مانا در هفت روز گذشته / معنای آن برای سرمایه‌گذاران چیست؟

داده‌های DappRadar نشان می‌دهد که با تداوم کاهش قیمت، مواردی وجود دارد که برای کاربران جهت سرمایه‌گذاری در مانا هیجان انگیز است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تنها با ۵۷۶ کاربر در ۳۰ روز گذشته، دیسترالند شاهد کاهش ۱۳ درصدی بازدیدکنندگان در این پلتفرم بود. علاوه بر این، تعداد کل تراکنش‌های انجام شده‌ مانا نیز ماه گذشته کاهش یافته‌است. فقط با ۱۰۵۲ تراکنش انجام شده‌در ۳۰ روز گذشته، ۳۲٫۹ درصد کاهش در تراکنش های کامل ثبت شد.

bk4iebn8 منبع: DappRadar

مانا در آگوست

مانا زمان تنظیم این گزارش ۰٫۸۰۶۰۸۷ دلار معامله شد. طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت ارز دیجیتال ۳۸ام بازار در ماه گذشته ۳۲ درصد کاهش یافته‌است. با این حال، از بین تمام توکن‌های متاورس موجود در بازار، مانا پشت سر (Apecoin (APE با بیشترین سود در هفت روز گذشته معامله شد. قیمت آن در هفته گذشته ۵ درصد رشد کرد.

با به اشتراک گذاشتن یک همبستگی مثبت از نظر آماری با بیت‌کوین، قیمت هر مانا نیز در ۲۴ ساعت گذشته اندکی افزایش یافت. با رشد ۳ درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته، داده های CoinMarketCap نشان داد که حجم معاملات توکن نیز ۲۶ درصد در آن دوره شاهد افزایش بود.

علیرغم کاهش قیمت یک ماهه. نگاهی به واگرایی میانگین متحرک (MACD) در نمودار روزانه، تقاطع خط MACD با خط روند را در یک روند صعودی در ۴ سپتامبر نشان داد. این نشان دهنده شروع یک چرخه گاوی تازه است.

از ۲۹ آگوست، فشار خرید برای مانا به تدریج افزایش یافت. همانطور که توسط Chaikin Money Flow (CMF) نشان داده می‌شود. در زمان تنظیم گزارش، در یک روند صعودی در ۰٫۰۶ قرار گرفت. در ۴۸، شاخص قدرت نسبی توکن (RSI) همچنین تلاش کرد تا به منطقه ۵۰ خنثی که به دنبال پیشرفت به سمت بالا است، عبور کند.

MANAUSD 2022 09 10 08 40 05 1536x678 1

منبع: تریدینگ ویو

تحلیل درون زنجیره‌ای مانا

با کاهش مداوم قیمت هر MANA در ماه گذشته، دارندگان یک تا ۱۰۰۰۰۰ توکن MANA دارایی خود را افزایش دادند. جالب اینجاست که نهنگ هایی که ۱۰۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ توکن MANA دارند به توزیع توکن روی آوردند. در دوره ۳۰ روزه مورد بررسی، این دسته از نهنگ ها ۹ درصد کاهش یافتند. بر اساس داده‌های سنتیمنت، در حال حاضر تنها ۳۹۴ آدرس بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ MANA دارند در حالی که این تعداد ۴۳۷ آدرس در مدت مشابه یک ماه پیش بود.

Decentraland MANA 08.51.48 10 Sep 2022 1536x520 1

منبع: سنتیمنت

با پیش‌بینی چشم‌انداز کلی صعودی، داده‌های سنتیمنت نشان داد که با وجود کاهش قیمت توکن، عرضه MANA در صرافی‌ها کاهش مداومی داشت. چنین سقوط‌هایی نشان دهنده افزایش فشار خرید دارایی است.

۱

منبع: سنتیمنت

علاوه بر این، در ۱٫۰۳۷٪، MVRV سی روزه نشان داد که تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران MANA در ماه گذشته سود کسب کردند. با این حال، با توجه به اینکه میانگین سن سرمایه گذاری دلار (MDIA) در یک دوره طولانی در ۱۸۰ روز گذشته قرار گرفته‌است، این امر به معنای رکود در شبکه MANA است و رشد بیشتر قیمت دارایی ممکن است دشوار باشد.

2

منبع: سنتیمنت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.