فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۰۱۲۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین در حال تثبیت / سایر بازار رمزارز اصلاحی

بیت‌کوین در حال تثبیت / سایر بازار رمزارز اصلاحی

قیمت بیت‌کوین در حال افزایش به بالای سطح ۲۲۰۰۰ دلار است. اتریوم همچنان نزدیک به ۱۷۰۰ دلار معامله می‌شود. سایر بازار رمزارز نیز در سطوح مقاومت خود درگیرند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رمزارز RVN بیش از ۲۰٪ افزایش داشته و سولانا نیز در حال افزایش شتاب صعودی است. قیمت بیت‌کوین سرعت گرفت و بالاتر از سطح پیوت ۲۲۰۰۰ دلار قرار گرفته است. بیت‌کوین در حال حاضر نشانه‌های مثبتی را در نمودار نشان می‌دهد. گفتنی است احتمال رشد قیمت به نقاط مثبت بالاتر زیاد است. اگر اصلاحی نیز وجود داشته باشد، گاوها ممکن است نزدیک به ۲۱۵۰۰ دلار برای حمایت ظاهر شوند. علاوه بر این، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی به آرامی به سطوح پایین‌تر می‌روند.

روند ۴ ساعته بیت‌کوین، Tradingview

روند بیت‌کوین

پس از حرکت قوی قیمت به بالای سطح ۲۱۵۰۰ دلار، قیمت بیت‌کوین به بالای ۲۲۰۰۰ دلار رسید. بیت‌کوین تلاش کرد تا از منطقه مقاومتی ۲۲۵۰۰ دلاری پیشی بگیرد. این حرکت قیمت با شکست مواجه شد و شروع به نوسان در یک محدوده کرد. از جنبه نزولی، حمایت اولیه قیمت نزدیک به سطح ۲۲۰۰۰ دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۱۶۵۰ دلار است که در زیر آن قیمت می‌تواند سطح ۲۱۲۰۰ دلار را آزمایش کند.

در روند صعودی، قیمت ممکن است نزدیک به ۲۲۵۰۰ دلار باشد. مقاومت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۲۳۲۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند شتاب صعودی پیدا کند.

روند اتریوم

قیمت اتریوم پس از شکست در آزمایش سطح ۱۸۰۰ دلار، شروع به اصلاح نزولی کرد. اتریوم حتی به زیر سطوح ۱۷۲۰ و ۱۷۰۰ دلار نیز سقوط کرد. از جنبه نزولی، حمایت اولیه اکنون نزدیک به سطح ۱۶۸۰ دلار قرار دارد. پشتیبانی اصلی بعدی ۱۶۵۰ دلار است که کمتر از آن قیمت می‌تواند دوباره به ۱۶۰۰ دلار برسد.

اگر گاوها از ۱۶۸۰ دلار محافظت کنند، ممکن است قیمت تا بالاتر از ۱۷۲۰ دلار افزایش یابد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۱۷۵۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است ۱۸۰۰ دلار را آزمایش کند.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو نتوانست منطقه مقاومت ۰٫۵۲ دلاری را ازمیان بردارد و در حال تصحیح قیمت است. همچنین در زیر ۰٫۵۰ دلار معامله می‌شود. اگر زیان بیشتری وجود داشته باشد، قیمت ممکن است سطح ۰٫۴۸ دلار را آزمایش کند.

بایننس‌کوین ، برای عبور از منطقه مقاومتی ۳۰۰ دلاری تلاش کرد. قیمت این رمزارز به آرامی پایین‌تر می‌رود و در حال حاضر زیر ۲۹۵ دلار معامله می‌شود. اولین حمایت اصلی قیمت نزدیک به ۲۸۸ دلار قرار دارد که زیر آن می‌تواند ۲۸۰ دلار را نیز آزمایش کند.

سولانا در حال افزایش شتاب صعودی بالاتر از سطح ۳۷ دلار است. مقاومت فوری قیمت نزدیک به سطح ۳۸٫۵۰ دلار قرار دارد. اگر گاوها فعال باقی بمانند، ممکن است قیمت منطقه مقاومت ۴۰ دلاری را نیز آزمایش کند.

دوج‌کوین نتوانست بالای مقاومت ۰٫۰۶۵ دلار ثابت بماند. قیمت در حال حاضر نزدیک به سطح ۰٫۰۶۳۵ دلار تثبیت می‌شود. هر ضرر بیشتر قیمت ممکن است نیاز به آزمایش سطح حمایت ۰٫۰۶۱۲ دلار داشته باشد.

قیمت ریپل بالاتر از سطح ۰٫۳۵ دلار تثبیت می‌شود. قیمت در نزدیکی سطح ۰٫۳۶۵ دلار با یک مانع کلیدی روبرو است که بالاتر از آن می‎تواند به سمت سطح ۰٫۳۸۸ دلار صعود کند.

چند آلت‌کوین بازار از جمله RVN، GLM، HBAR، GRT، MATIC، NEAR، AVAX، HNT، APE و FTT در منطقه سبز قرار دارند. از این میان، RVN بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته و سطح ۰٫۰۶۵ دلار را از میان برداشته است.

در مجموع، قیمت بیت‌کوین نشانه‌های مثبتی بالای ۲۲۰۰۰ دلار را نشان می‌دهد. اگر قیمت از ۲۲۵۰۰ دلار فراتر رود، حرکتی ثابت به سمت سطح ۲۳۲۰۰ دلار محتمل خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.