فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۰۳۱۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام رمزارزها در سال ۲۰۲۲ پر بازدید شدند؟

کدام رمزارزها در سال ۲۰۲۲ پر بازدید شدند؟

بعضی از رمزارزها به دلایل مختلف در طول سال ۲۰۲۲ بر سر زبان‌ها افتاده‌اند و توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کردند؛ در ادمه تعدادی از آن‌ها معرفی می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در این وضعیت بازار خرسی، بسیاری از فعالان حوزه کریپتو به دنبال گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌گردند. در ادامه، ۴ رمزارز با بیشترین بازدید در اینترنت آشنا می‌شویم.

ezgif 2 99c853837a

توکن تامادوج (TAMA)

تامادوج در سال ۲۰۲۲ پرجستجوترین رمزارز و توکن سودمند (Utility Token)، در اینترنت بوده‌ است. محبوبیت این توکن، از زمان پیش‌فروش‌اش آغاز شد. در ابتدای پیش‌فروش، این توکن با قیمت ۰.۰۱ دلار عرضه شد اما تقاضا افراد باعث شد این توکن در مرحله پایانی پیش‌فروش به ۰.۰۳ دلار برسد. در مراحل این پروسه، تامادوج بیش از ۱۷ میلیون دلار جمع آوری کرده است. بر اساس برنامه پیش‌بینی شده، پیش‌فروش این توکن در سه ماهه آخر ۲۰۲۲ میلادی پایان خواهد یافت اما تقاضای بالای آن ممکن است باعث اتمام سریع‌تر فاز پیش‌فروش شود.

ezgif 2 2e9a8b1289

بتل اینفینیتی (IBAT)

بتل اینفیتی در واقع بازی متاورسی‌ای از نوع P2E است که از زمان عرضه، با استقبال مواجهه شده است. استقبال بالا از این توکن، فاز پیش‌فروش این رمزارز را در ۲۵ روز پایان داد. درصورتی که پیش‌بینی شده بود این فاز ۹۰ روز به طول بیانجامد. این توکن در تاریخ ۲۶ مرداد وارد پنکیک سواپ شد و توانست ۷۰۰ درصد بیش از قیمت پیش‌فروش‌اش معامله شود.

Lucky Block Price Prediction 2022

لاکی‌بلاک (LBLOCK)

لاکی‌بلاک در واقع پلتفرمی برای قرعه‌کشی است که بر روی بلاک‌چین بایننس ساخته شده است. این پروژه NFT در ابتدا جوایزی مانند سفر رایگان را به برندگان هدیه می‌داد اما امروزه جوایزی به ارزش یک میلیون دلار مانند خودروی لامبروگینی، خانه و بیت‌کوین به مقدار یک میلیون دلار را به عنوان جوایز قرعه‌کشی ارائه می‌کند. این توکن توانست در زمان پیش‌فروش مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در مرحله پیش فروش، تمام ۳۲.۵ میلیارد توکن، توسط سرمایه‌گذاران و دو هفته پیش از زمان موعد اتمام فاز پیش‌فروش، خریداری شد.

ezgif 2 9a64b37be8

اتریوم

شبکه رمزارز اتریوم ، دومین شبکه پرطرفدار رمزارز در جهان است که همواره مورد توجه فعالان صنعت کریپتو قرار دارد. دلیل اصلی جستجو‌شدن بالای این رمزارز در سال جاری میلادی، خبر مرج و اپدیت شدن اتریوم بود که هفته گذشته به پایان رسید. طبق این بروزرسانی، شبکه اتریوم از الگوریتم اجماع گواه اثبات کار (PoW) به گواه اثبات سهام (PoS) منتقل شد و نام آن به اتریوم ۲ تغییر کرد. حرکت اتریوم همیشه همگام با روند بیتکوین مورد توجه بوده و این رمزارز توانسته در رالی‌های صعودی سود ۲۰۰۰ درصدی را به سرمایه‌گذاران خود بدهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.