فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۰۵۸۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار رمزارز در برابر رشد شاخص دلار مقاومت می‌کند؟

بازار رمزارز در برابر رشد شاخص دلار مقاومت می‌کند؟

قیمت بیت‌کوین زیر محدوده مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری در حال تثبیت است. اتریوم با مقاومت ۱۳۵۰ دلاری مواجه می‌شود و ریپل در تلاش برای تثبیت نزدیک به  سطح ۰٫۴۸ دلار است. بازار رمزارز همچنان نزولی است اما در برابر صعود دلار مقاومت می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزهای مهم جهانی مانند یورو و پوند در مقایسه با دلار آمریکا افت شدیدی را تجربه کردند. قیمت بیت‌کوین توانست بالاتر از حمایت کلیدی ۱۸۵۰۰ دلار باقی بماند. بیت‌کوین در حال حاضر نزدیک به ۱۹ هزار دلار تثبیت شده و برای شروع یک صعود تازه، گاوهای بازار رمزارز باید حرکت به بالای منطقه مقاومت ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلاری را آغاز کنند.

به طور مشابه، بیشتر آلت‌کوین‌های اصلی در یک محدوده معامله می‌شوند. اتریوم کاهش قیمت داشته، اما گاوها بالای سطح ۱۲۵۰ دلار فعال هستند. ریپل معاملات را در محدوده‌ای نزدیک به سطح ۰٫۴۸ دلار آغاز کرد. و کاردانو نیز اکنون زیر سطح محوری ۰٫۴۵ دلار معامله می‌شود.

بازار رمزارز

روند بیت‌کوین تایم ۱ ساعته

روند بیت‌کوین

پس از تلاش برای عبور از منطقه مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری، قیمت بیت‌کوین با کاهش جزئی روبرو شد. گفتنی است بیت‌کوین زیر سطوح ۱۹۲۰۰ و ۱۹۰۰۰ دلار معامله شد. حتی به زیر سطح ۱۸۸۰۰ دلار رسید و زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته قرار گرفت. سپس قیمت منطقه ۱۸۶۸۰ دلاری را آزمایش کرد و در حال حاضر در حال اصلاح قیمت است.

در جهت صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۸۹۵۰ دلار با مقاومت مواجه است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۱۹۰۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند تا ۱۹۲۰۰ دلار افزایش یابد. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سمت مقاومت اصلی هفتگی در ۱۹۵۰۰ دلار سوق دهد.

از جنبه منفی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۸۸۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۵۵۰ دلاری قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند شروع به کاهش عمده کند.

بازار رمزارز

روند اتریوم تایم ۱ ساعته

روند اتریوم

قیمت اتریوم نیز پس از شکست در عبور از منطقه مقاومت ۱۳۵۰ دلاری، از الگوی مشابهی پیروی کرد. اتریوم به زیر منطقه پشتیبانی ۱۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته کاهش یافت. قیمت سپس منطقه ۱۲۷۰ دلاری را آزمایش کرد و در حال حاضر در حال تصحیح ضرر است. در جهت صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۳۱۵ دلار با مقاومت مواجه است. مقاومت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۱۳۲۰ دلار در حال شکل گیری است. بالاتر از آن سطح، قیمت می‌تواند به منطقه شکست ۱۳۵۰ دلاری بازگردد.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۲۷۰ دلار قرار دارد. پشتیبانی اصلی بعدی در ۱۲۲۰ دلار است که قیمت کمتر از آن می‌تواند سطح ۱۱۵۰ دلار را نیز آزمایش کند.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو (ADA) نتوانست مقاومت ۰٫۴۶۵ دلاری را رد کند. قیمت صعود خود را کاهش داد و زیر سطح ۰٫۴۵ دلار معامله شد. اگر خرس‌ها همچنان فعال باشند، قیمت می‌تواند دوباره به ۰٫۴۳۵ دلار برسد.

بایننس‌کوین، نزدیک به سطح ۲۷۲ دلار تثبیت می‌شود. در روند صعودی، سطح ۲۷۵ دلار یک مقاومت فوری برای قیمت است. حرکت واضح به بالای سطح ۲۷۵ دلار ممکن است درها را برای صعود قیمت به سمت سطح ۲۸۸ دلار باز کند.

سولانا (SOL) نزدیک به مقاومت ۳۲٫۵۰ دلار گیر کرده است. اگر افزایش جدیدی وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند با خرس‌های نزدیک به سطح ۳۳٫۵۰ دلار مواجه شود. مقاومت اصلی بعدی در جهت صعودی ۳۵ دلار است.

دوج‌کوین بالاتر از منطقه مقاومتی ۰٫۰۶۰ دلار قرار گرفت. اکنون قیمت با مقاومت نزدیک به سطح ۰٫۰۶۲۰ دلار مواجه است، که بالاتر از آن، می‌تواند به سمت سطح ۰٫۰۶۵ دلار افزایش یابد.

قیمت ریپل یک اصلاح نزولی را در زیر سطوح ۰٫۵۲ و ۰٫۵۰ دلار آغاز کرد. قیمت اکنون نزدیک به ۰٫۴۸ دلار تثبیت شده است. ریزش بیشتر قیمت می‌تواند ریپل را به ۰٫۴۵ دلار برساند.

چند آلت‌کوین دیگر بازار رمزارز از جمله QNT، APE، ATOM، MIOTA، MKR، FIL، LINK، RSR، CAKE و HNT در منطقه سبز قرار دارند. از این میان، QNT بیش از ۵ درصد افزایش داشته و سطح ۱۱۸ دلار را شکست.

به طور کلی، قیمت بیت‌کوین زیر محدوده مقاومت ۱۹۵۰۰ دلار معامله می‌شود. بیت‌کوین باید بالای ۱۹۵۰۰ و ۲۰۰۰۰ دلار برسد تا یک حرکت صعودی قوی را آغاز کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.