فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۰۶۹۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل بازار / پیش از پایان هفته منتظر صعود بازار رمزارز باشیم؟

تحلیل بازار / پیش از پایان هفته منتظر صعود بازار رمزارز باشیم؟

قیمت بیت‌کوین بالای ۱۹۰۰۰ دلار تثبیت می‌شود. اتریوم در صورت صعود به بالای سطح ۱۳۵۶ دلاری می‌تواند رالی صعودی را شروع کند، ریپل نیز بیش از ۸ درصد رشد داشته و از  سطح ۰٫۴۸ دلار نیز فراتر رفته است. شرایط کنونی برای شروع یک جهش قیمتی دیگر دور از انتظار نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت بیت‌کوین بالاتر از سطح ۱۹۰۰۰ دلار قرار گرفت. بیت‌کوین در حال حاضر بالاتر از سطح ۱۹۲۰۰ دلار است. حرکت صعودی قیمت بالاتر از سطوح مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری و ۱۹۶۰۰ دلاری ممکن است جرقه افزایش تازه‌ای در بازار رمزارز به همراه داشته باشد.

به طور مشابه، اکثر رمزارزهای اصلی ممکن است افزایش مناسبی را آغاز کنند. به نظر می‌رسد اتریوم به دنبال شکست صعودی بالای سطوح ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ دلار است. کاردانو همچنین هنوز در نزدیکی سطح ۰٫۴۳۵ دلار دچار انجماد شده است.

بازار رمزارز

روند یک ساعته بیت‌کوین، Tradingview

بیت‌کوین کدام اهداف را در پیش دارد؟

روز گذشته، بزرگترین رمزارز بازار یک موج بازیابی را در بالای سطح ۱۹۰۰۰ دلار آغاز کرد. بیت‌کوین حتی بالاتر از سطح ۱۹۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته قرار گرفت. با این حال، قیمت در نزدیکی منطقه ۱۹۶۰۰ دلار با مقاومت بزرگی روبرو است. حرکت واضح قیمت بالای سطح ۱۹۶۰۰ دلار ممکن است قیمت را به ۲۰۰۰۰ دلار برساند. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۰۵۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند به منطقه ۲۱۲۰۰ دلار بازگردد.

از جنبه منفی، حمایت اولیه قیمت نزدیک به سطح ۱۹۲۶۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته قرار دارد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۹۰۰۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می‌تواند به سطح ۱۸۵۰۰ دلار کاهش یابد.

بازار رمزارز

روند یک ساعته اتریوم، Tradingview

روند حاکم بر اتریوم

قیمت اتریوم نیز افزایش جدیدی را آغاز کرد و توانست از سطح ۱۳۰۰ دلار عبور کند. حتی بالاتر از سطح ۱۳۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته قرار گرفت. در روند صعودی، دومین رمزارز برتر بازار با مقاومت نزدیک به سطح ۱۳۴۰ دلار و الگوی مثلث در نمودار ساعتی مواجه است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۳۵۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند سطح مقاومتی ۱۴۰۰ دلار را امتحان کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۳۱۵ دلار است. حمایت اصلی بعدی در ۱۳۰۰ دلار قرار دارد که کمتر از آن قیمت می‌تواند به ۱۲۵۵ دلار کاهش یابد.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو (ADA) با مقاومت فوری نزدیک به ۰٫۴۴۲ دلار مواجه است. دومین مقاومت اصلی نزدیک به منطقه ۰٫۴۵ دلار قرار دارد که در بالای آن قیمت می‌تواند حرکت صعودی پیدا کند.

بایننس‌کوین به آرامی به سمت سطح ۲۸۵ دلار حرکت می‌کند. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۲۸۸ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند تا سطح ۲۹۵ دلار یا حتی ۳۰۰ دلار افزایش یابد.

سولانا (SOL) در حال افزایش سرعت رشد بالاتر از مقاومت ۳۳٫۵۰ دلار است. اکنون نیز به مقاومت ۳۵ دلار نزدیک شده است. اگر گاوها همچنان فعال باشند، قیمت می‌تواند تا ۳۶٫۵۰ دلار افزایش یابد.

دوج‌کوین بالاتر از سطح ۰٫۰۶۰۰ دلار تثبیت می‌شود. مقاومت فوری قیمت نزدیک به سطح ۰٫۰۶۲ دلار قرار دارد. هر گونه صعود بیشتر ممکن است قیمت را به ۰٫۰۶۳۲ دلار برساند. در غیر این صورت، قیمت می‌تواند کاهشی را تجربه کند و سطح ۰٫۰۵۸۵ دلار را آزمایش کند.

قیمت ریپل کف قیمتی را تشکیل داد و یک رالی صعودی تازه بالای مقاومت ۰٫۴۵ دلار آغاز کرد. قیمت مقاومت ۰٫۴۸ دلار را از میان برداشت و ممکن است در کوتاه مدت صعود را به سمت سطح ۰٫۵۰ دلار ادامه دهد.

بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار رمزارز در منطقه سبز هستند، از جمله XLM، OKB، LUNC، FLOW، EOS، LEO، MATIC، XDC، CELO، TRX و AXS. از این میان، XLM بیش از ۵ درصد افزایش داشته و سطح ۰٫۴۷۵ دلار را از میان برداشته است.

به طور کلی، قیمت بیت‌کوین سطوح بالاتر از حمایت کلیدی ۱۹۰۰۰ دلاری را حفظ کرده است. اگر بیت‌کوین از سد ۱۹۶۰۰ دلاری عبور کند، ممکن است به سطح ۲۰۰۰۰ دلار یا حتی ۲۰۵۰۰ دلار برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.