فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۰۸۸۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کاردانو برای یک رالی صعودی آماده می‌شود؟

کاردانو برای یک رالی صعودی آماده می‌شود؟

با توجه به شرایط کنونی بازار ارزهای دیجیتال، یکی از پیش‌بینی‌های بالقوه قیمت کاردانو این است که بتواند بالاتر از کف پایین خود در سطح ۰٫۴۱۸۰ دلار، رالی صعودی را آغاز کند. در بازه زمانی روزانه، کاردانو یک کندل سبز قوی را تشکیل داده، که نشان دهنده احتمال قوی بازگشت صعودی آن است. با این حال، ترکیبی از اصول مختلف تکنیکال، رشد پیش‌روی آدا را به خطر می‌اندازند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزش بازاری این رمزارز نزدیک به ۱۴٫۸ میلیارد دلار است که آن را در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار قرار می‌دهد. همچنین ادعاهایی مطرح شده است که نوع معماری این رمزارز، کاردانو را در اجرای قراردادهای هوشمند کارآمدتر از اتریوم می‌کند.

از طرفی، چارلز هاسکینسون، خالق شبکه آدا، به زیرساخت ارز دیجیتالی که عموماً به عنوان «پادشاه همه آلت‌کوین‌ها» در نظر گرفته می‌شود (اتریوم) نیز در گذشته کمک‌های زیادی کرده است. این موضوع او را به فردی با تجربه و حرفه‌ای در دنیای کریپتو تبدیل می‌کند.

هاسکینسون در پروسه کار شبکه کاردانو اطمینان حاصل کرد که بهبودهای او در عملکرد قرارداد هوشمند این رمزارز تا حد امکان مؤثر باشند. با این حال، به نظر می‌رسد که این پیشرفت‌ها برای تحریک رشد قیمت ارز دیجیتال کافی نخواهد بود، زیرا قیمت آن به نسبت اوج خود در سطح پایینی قرار دارد.

کاردانو

شرایط فاندامنتال این رمزارز

قیمت فعلی کاردانو ۰٫۴۳۳ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۴۳۰ میلیون دلار است. کاردانو در چند روز گذشته حدود ۴ درصد افزایش داشته است. این رمزارز در سایت CoinMarketCap در حال حاضر با ارزش بازار زنده ۱۴٫۸ میلیارد دلار در رتبه هشتم قرار دارد.

۳۴,۲۵۳,۰۹۸,۱۴۰ کوین از این رمزارز در گردش هستند که حداکثر عرضه آن ۴۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ کوین آدا است. این در حالی است که این کوین در لیست پیگیری ۲٫۲ میلیون کاربر قرار دارد.

کاردانو در عصر Voltaire

کاردانو در پایان ماه سپتامبر از هاردفورک Vasil خود رونمایی کرد. پس از این رویداد، مردم همچنان خوش‌بین بودند زیرا شبکه به طور عادی به کار خود ادامه می‌داد. اکنون که به نظر می‌رسد همه چیز با Vasil به آرامی پیش می‌رود، خالق کاردانو، چارلز هاسکینسون، در ۳ اکتبر بیان کرد که مرحله بعدی، عصر ولتر، در افق برنامه این رمزارز قرار دارد.

با توجه به توییت هاسکینسون، این عصر جدید برای سازندگان و کاربران شبکه طراحی شده است. او ادعا می‌کند که هدف کاردانو ایجاد حکومت‌داری غیرمتمرکز است که به بقیه صنایع به عنوان یک رهبر نشان می‌دهد چگونه آن را به درستی انجام دهند.

کاردانو

تحلیل روند پیش‌روی قیمت کاردانو

با وجود چنین کف قوی قیمتی، تقاضا برای Cardano در حال افزایش است و قیمت ADA/USD احتمالاً افزایش خواهد یافت. این رمزارز یک الگوی مثلث نزولی شکل داده است که پشتیبانی آن نزدیک به ۰٫۴۱۸۱ دلار قرار دارد. از آنجایی که مثلث‌های نزولی بیشتر در ضلع پایین شکسته می‌شوند، سطح ۰٫۴۱۸۱ دلار باید به دقت بررسی شود.

شکست قیمت به زیر این سطح ممکن است منجر به فشار نزولی شود و باعث شود قیمت آدا تا سطح حمایت فوری ۰٫۳۶۷۸ دلار سقوط کند. اگر کاردانو بالای ۰٫۴۱۸۰ دلار باقی بماند، سطح حمایت سه گانه پایین ممکن است تا ۰٫۴۸۵۰ دلار افزایش یابد.

کاردانو

نمودار قیمت روزانه کاردانو، Tradingview

یک خط روند نزولی در ۰٫۴۸۵۰ دلار در بازه زمانی روزانه می‌تواند مانع حرکت رو به بالا کاردانو شود. از سوی دیگر، افزایش تقاضا برای این رمزارز می‌تواند قیمت را از این سطح عبور دهد و روند صعودی را تا ۰٫۵۲۷۵ دلار یا ۰٫۵۸۳۵ دلار تضمین کند.

شاخص‌های فنی پیشرو مانند RSI و MACD زیر ۵۰ و ۰ باقی می‌مانند که به ترتیب نشان دهنده روند نزولی در کاردانو هستند. در مقابل، میانگین متحرک ۵۰ روزه احتمالاً قیمت آدا را زیر ۰٫۴۶۶۰ دلار نگه خواهد داشت. در نتیجه کاردانو برای رسیدن به ۱ دلار با مشکلات قابل توجهی مواجه خواهد بود.

جفت رمزارز ADA/USD در صورت عبور از سطح ۰٫۴۶۶۰ دلار، پتانسیل این را دارد که ۴۰ درصد بالاتر از ۰٫۴۱۸۰ دلار حرکت کند. از سوی دیگر، شکست سطوح ۰٫۵۲۷۵ دلار و ۰٫۵۸۳۵ دلار ممکن است شانس حرکت ۱۰۰ درصدی قیمت را افزایش دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.