فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۱۰۱۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شیبا اینو تا پایان سال ۲۰۲۲ به یک دلار می‌رسد؟

شیبا اینو تا پایان سال 2022 به یک دلار می‌رسد؟

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو کمی نزولی است زیرا این میم‌کوین الگوی مثلث متقارن را نقض کرده و اکنون با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۱۰۶ دلار معامله می‌شود. با وجود خروج ۱٫۷۲ تریلیون شیبا اینو از Huobi، اما قیمت همچنان نتوانست شتاب صعودی پیدا کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، Shiba Eternity، اولین بازی سبک کلکسیونی شیبا اینو، به تازگی بر روی پلتفرم‌های جهانی موبایل برای دانلود و بازی مصرف کنندگان منتشر شد.

۱٫۷۲ تریلیون شیبا اینو صرافی را ترک کردند

بر اساس داده های درون بلاکچین، یک «نهنگ شیبا اینو» به تازگی ۱٫۷۲ تریلیون دلار توکن شیبا اینو را از بازار ارزهای دیجیتال Huobi خارج کرده است که می‌تواند خبر خوبی برای قیمت SHIB باشد.

ارزش تراکنش برداشت Shiba Inu حدود ۱۹٫۴ میلیون دلار بود اما اکنون به کمتر از ۱۹٫۱ میلیون دلار کاهش یافته است. چنین معاملات بزرگی معمولاً کار یک نهنگ یا گروهی از سرمایه‌گذاران هستند.

نهنگ‌ها معمولاً جریان خروجی مبادله را به کیف پول شخصی خود منتقل می‌کنند. چنین فشار خریدی می‌تواند تأثیر مطلوبی بر قیمت یک میم‌کوین داشته باشد.

شیبا اینو

برنده بازی Shiba Eternity پاداش می‌گیرد

اکانت توییتر Shiba Eternity اخیراً فالوورهای خود را از وضعیت رقابتی که در ماه سپتامبر اعلام کرده بود مطلع ساخت. هدف این بود که مردم یک ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای برای این بازی بسازند.

همه آثار در مسابقه باید دارای فیلم‌های گیم‌پلی بازی Shiba Eternity باشند و همچنین عناصر بازی مانند ویژگی‌ها، رشته‌ها، کارت‌ها و مبارزات را به نمایش بگذارند.

تریلر برنده ۴۵۱,۲۶۳,۵۳۷ میم کوین (معادل ۵۰۰۰ دلار) با نرخ ارز امروز دریافت خواهد کرد. کارکنان Shiba Eternity قول داده‌اند که مستقیماً با استفاده از سرویس پیام رسانی Discord با برندگان تماس بگیرند. به طور کلی این مسئله به احساسات صعودی درباره شیبا اینو کمک خواهد کرد.

شیبا اینو

نمودار قیمت شیبا اینو، Tradingview

شیبا اینو ۱ دلاری

شیبا اینو اکنون با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار و با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱۰۷،۵۴۳،۳۱۸ دلار معامله می‌شود. شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۰٫۴۰ درصد افزایش داشته است. شیبا اینو در CoinMarketCap اکنون با ارزش بازار زنده ۶,۰۸۲,۷۱۵,۸۱۹ دلار در رتبه چهاردهم قرار دارد.

در بعد تکنیکال نمودار قیمتی، شیبا اینو از الگوی مثلث متقارن از سطح ۰٫۰۰۰۰۱۱۱۹ دلار عبور کرده است و بسته شدن کندل‌های نزولی زیر این سطح نشان دهنده ادامه روند نزولی احتمالی قیمت هستند.

شاخص‌های فنی پیشرو مانند RSI و MACD به ادامه روند فروش اشاره می‌کنند. شیبا اینو می‌تواند پس از آزمایش کف پایین سه گانه در سطح ۰٫۰۰۰۰۱۰۸۲ دلار حرکت خود را آغاز کند. وقفه قیمت زیر این سطح می‌تواند فضای بیشتری را برای فروش تا سطح ۰٫۰۰۰۰۱۰۵۵ دلار باز کند.

شیبا اینو ممکن است با مقاومت فوری نزدیک به ۰٫۰۰۰۰۱۱۱۹ دلار مواجه شود که با میانگین متحرک ۵۰ روزه ادغام شده و قبلاً خط روند صعودی را نقض کرده است.

به طور خلاصه، بعید است که شیبا اینو قبل از سال ۲۰۲۲ به ۱ دلار برسد. افزایش تقاضا برای این توکن می‌تواند قیمت را از سطح ۰٫۰۰۰۰۱۱۱۹ دلار گذرانده و به ۰٫۰۰۰۰۱۱۵۷ دلار برساند.

ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟

نام اصلی شیبا اینو برگرفته از نژاد یک سگ ژاپنی است که همین سگ نماد دوج کوین هم هست. با توجه به رشدهای زیادی که دوج کوین داشته، توکن‌های زیادی هم در پی همین اتفاق به وجود آمدند که شیبا یکی از این توکن‌ها بود. بسیاری از فعالان بازار از شیبا و دوج کوین به عنوان شت‌کوین‌ها نام می‌برند.

چون بر این باورند که آنها ارزش چندانی ندارند و فقط برای شوخی ایجاد شده‌اند. همان طور که احتمالا می‌دانید ابتدا از دوج کوین به عنوان یک شوخی رونمایی شد که بعد از آن با عنوان میم کوین هم شناخته شد.

در ادامه روند ایجاد چنین میم کوین‌هایی شیبا اینو هم ایجاد شد و توانست مانند رقیب خود جایگاه مناسبی را دریافت کند. شیبا اینو کار خود را بیش از یک سال پیش آغاز کرده و بر بستر اتریوم فعالیت می‌کند و خود دارای بلاکچین نیست. نکته قابل توجهی که در مورد این رمزارز وجود دارد این است که شما می‌توانید میلیاردها یا تریلیاردها شیبا برای خود داشته باشید و مانند سایر رمزارزها مشکلی برای این کار وجود ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.