فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۱۱۶۸۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آیا ریپل بعد از اعلام نتیجه دادگاه به ۱ دلار می‌رسد؟

آیا ریپل بعد از اعلام نتیجه دادگاه به 1 دلار می‌رسد؟

توکن ریپل با تقویت چشم انداز تحلیل تکنیکال خود دوباره در کانون توجه قرار گرفت. در عین حال، سرمایه‌گذاران امیدوارتر خواهند شد اگر نبرد حقوقی طولانی این رمزارز با Sec آمریکا به زودی پایان یابد و در نتیجه آن ریپل به طور بالقوه رشد خود را آغاز کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از نقطه نظر تحلیل تکنیکال بلندمدت، توکن ریپل اکنون در وضعیتی قوی‌ نسبت به زمان‌های قبل خود قرار گرفته است. گفتنی است علی‌رغم کاهش قیمت‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، در نمودار هفتگی، یک روند صعودی واضح در توکن ریپل ایجاد شده است.

روند هفتگی قیمت ریپل

نمودار هفتگی ریپل، منبع: Tradingview

روند قیمت توکن ریپل

رشد اخیر قیمت همچنین منجر به شکسته شدن سطوح قیمتی مهم شده است، با عبور قیمت توکن از سطح ۰٫۵۰ دلار در تاریخ ۲۳ سپتامبر، طبیعتاً، سطح روانی اصلی بعدی پس از آن ۱ دلار خواهد بود.

با این حال، افزایش قیمت به سطح ۱ دلار، سطح کلیدی که بسیاری از دارندگان ریپل منتظر آن هستند، به این معنی است که قیمت باید تنها در یک مدت کوتاه دو برابر شود. با توجه به اینکه بازار کلی ارزهای دیجیتال در قلمرو نزولی قرار دارد، چنین افزایشی شگفت‌انگیز خواهد بود.

دلایل ریپل برای برد دادگاه

در مجموع ریپل دارای شرایط جالبی است. اول و مهمتر از همه، نبرد قانونی و طولانی ریپل با SEC آمریکا می‌تواند به زودی با نتیجه‌ای مطلوب برای ریپل به پایان برسد.

گفتنی است، یک قاضی دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده اکنون تلاش‌های SEC برای خودداری از اسناد در این پرونده را رد کرده است. این اسناد که توسط مدیر سابق بخشSEC ، ویلیام هینمن، نوشته شده است، مربوط به سخنرانی است که استدلال می‌کند، BTC و ETH اوراق بهادار نیستند. این مسئله یک استدلال کلیدی است که ریپل نیز در رابطه با وضعیت توکن خود از آن استفاده کرده است.

ثانیاً، امروز کمک غیرمنتظره‌ای از سوی چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano (ADA) رسید، که آخر هفته گذشته بیان کرد، ریپل را به عنوان یک کالا می‌بیند و نه یک نوع اوراق بهادار. این تمایز در سال‌های اخیر در صنعت کریپتو بسیار اهمیت پیدا کرده است. با توجه به اینکه طبقه بندی به عنوان یک اوراق بهادار مستلزم بررسی نظارتی بسیار بیشتری است.

به طور دقیق، هاسکینسون ممکن است دلایل خاص خود را برای گفتن این موضوع داشته باشد، با توجه به اینکه توکن کاردانو نیز خودش در صورت طبقه‌بندی به عنوان یک اوراق بهادار ممکن است با مشکلات نظارتی روبرو شود.

علاوه بر توکن ریپل، هاسکینسون گفت که همین امر در مورد اکثر توکن‌های لایه اول مانند اتریوم، سولانا و موارد دیگر صدق می‌کند.

اواخر ماه گذشته، توکن ریپل برای اولین بار از زمان ماه می از سطح ۰٫۵۰ دلار عبور کرد و این امید را در طرفداران خود تقویت کرد که این توکن به زودی به ۳ دلار برسد.

در زمان نگارش این مطلب، تا این لحظه قیمت این توکن در سطح ۰٫۴۸۹۹ دلار معامله شد که در ۲۴ ساعت گذشته ۶٫۸ درصد کاهش داشت و در مقابل همچنان ۴٫۱ درصد نسبت به چند روز گذشته خود افزایش قیمت داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.