کد مطلب: ۷۲۵۸۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی جدید ادوارد اسنودن درباره بیت‌کوین

پیش‌بینی جدید ادوارد اسنودن درباره بیت‌کوین

روز دوشنبه ادوارد اسنودن در توییتی نوشت: برای اولین بار پس از مدت‌ها، من احساس می‌کنم قیمت بیت‌کوین می‌تواند از حدود 16500 دلار بازگردد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مامور سابق آژانس امنیت ملی و سیا به معامله‌گران یک هشدار نیز داد: هنوز مشکلات زیادی در پیش روی بازار رمزارز است.

قیمت بیت‌کوین در ساعاتی پس از توییت اسنودن افزایشی را تجربه کرد و تا لحظه نگارش این گزارش قیمت این رمزارز در حدود سطح 17هزار دلار قرار گرفت.

آیا بازار رمزارز پس از چهار روز ترس و نااطمینانی پیرامون ورشکستگی و فعالیت‌های غیرشفاف صرافی FTX و شرکت Alameda، می‌تواند یک جهش کوتاه مدت را تجربه کند؟

ادوارد اسنودن

توییت اخیر اسنودن درباره بیت‌کوین

آخرین پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین توسط ادوارد اسنودن

ادوارد اسنودن در توییت اخیر خود، نمودار قیمتی را از آخرین باری که پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین را انجام داده بود، اضافه کرد. گفتنی است، آخرین پیش‌بینی اسنودن در نزدیکی پایین‌ترین سطح بازار نزولی منتشر شده بود.

در 13 مارس 2020، روزی که قیمت بیت‌کوین در سقوط کووید به سطح 3782 دلار کاهش یافت. اسنودن توییت کرد: پس از مدت‌ها این اولین بار است که می‌خواهم بیت‌کوین بخرم، سقوط اخیر قیمت بیش از حد و دلایل پشت آن بسیار کم بود.

در آن زمان حق با اسنودن بود، زیرا بیت‌کوین پس یک سقوط قیمتی، تا سطح 65000 دلار در ماه مه 2021 و سپس 69000 دلار در نوامبر رالی صعودی را آغاز کرد. سطحی که بالاترین قیمت تمام دوران این رمزارز بود.

حس ادوارد اسنودن اکنون به او می‌گوید که بدترین زمستان کریپتو به پایان رسیده است. البته به جز برخی مشکلات جانبی و طی شدن دوران تثبیت قیمت، اکنون زمان خوبی برای خرید بیت‌کوین باشد.

او توئیت بعدی را به سبکی متواضعانه منتشر کرد: این یک توصیه مالی نیست و من هیچ ایده‌ای درباره کاری که قصد دارم انجام بدهم، ندارم.

ادوارد اسنودن

تصویر توییت قبلی ادوارد اسنودن درباره بیت‌کوین، Tradingview

اسنودن حامی بلاکچین و رمزارزها

با این حال ادوارد اسنودن یک حامی و پیرو طولانی مدت بازار ارزهای دیجیتال بوده است. وی حتی در مراسم رمزارز Zcash در سال 2016 نیز شرکت کرده بود.

گفتنی است، از زمان بالاترین سطح قیمتی بیت‌کوین تا کنون، این رمزارز تا سطح 15500 دلار در 9 نوامبر کاهش داشته است. این مقدار تقریباً 80 درصد اصلاح قیمتی را به ما نشان می‌دهد.

همچنین در کنار نظرات تحلیلگرانی همانند اسنودن، باید به شرایط کلی اقتصاد و سایر محرک‌های اقتصادی نیز توجه کنیم. بیت‌کوین اگر قصد شروع رالی صعودی داشته باشد، قطعا بدون دلایل منطقی آن را شروع و ادامه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.