خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۶۲۰۴۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آیا زمان خرید شیبا اینو فرا رسیده است؟

آیا زمان خرید شیبا اینو فرا رسیده است؟

به تازگی عده‌ای از تحلیلگران حوزه رمزارز شیبا اینو را مورد بررسی قرار داده‌اند. در ادامه به تحلیل چشم انداز آینده این رمز ارز و نظر کارشناسان می‌پردازیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شیبا اینو دومین رمزارز بازار کریپتو، قادر به جذب محبوبیت بسیار به واسطه نژاد شخصیت این پروژه بعد از دوج‌کوین بوده است. این میم‌کوین محبوب که بر پایه اتریوم (erc20) است. در سال 2021 شاهد رشدهای قیمتی اعجاب‌آور بود. آیا همچنان این پروژه می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری درنظر گرفته شود؟

میم‌کوین شیبا اینو پس از پشت سر گذاشتن چند روز پرتلاطم، روز جمعه شاهد بازگشت قیمت به رقم 0.000013 دلار بود. گفته می‌شود این رقم کمی بالاتر از میانگین متحرک 21 روزه آن یعنی 0.0000129 دلار است. اگرچه هنوز حدود 6 درصد از بالاترین سطح هفتگی قبلی در منطقه 0.000014 دلار فاصله دارد.

این رمز ارز در چند روز اخیر موفق شده تا از عناوین منفی حول خود فاصله بگیرد. کاهش 90 درصدی نرخ توکن‌سوزی این ارز در 24 ساعت گذشته در کنار اظهارات منفی یکی از مهم‌ترین توسعه دهندگان این ارز دیجیتال مبنی بر عدم دریافت پاسخی مناسب در خصوص ارائه راه حل مشکل مقیاس‌پذیری شیبا اینو، نتوانسته خدشه‌ای به قیمت این ارز دیجیتال وارد کند.

علاقه‌مندی نهنگ‌ها به شیبا اینو

بر اساس وبسایت نظارت بر فعالیت بلاکچین (ویل‌استتز) این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته در میان 10 کوین برتر خریداری شده توسط 500 مورد از بزرگترین نهنگ‌های اتریوم قرار گرفته است. طبق توییت این وبسایت در روز پنچشنبه، شیبا اینو بزرگترین توکن erc20 بدون در نظر گرفتن استیبل‌کوین‌ها است. این سایت مدعی شده شیبا اینو متعلق به 2000 نهنگ برتر اتریوم است. مجموع دارایی شیبا اینو این نهنگ‌ها حدوداً 679 میلیون دلار ارزش دارد.

شیبا اینو

قدم بعدی شیبا اینو چیست؟

در حالی که قیمت این ارز دیجیتال همچنان در محدوده 17 درصد پایین‌تر از سقف ماه قبلی خود یعنی 0.000015 دلار قرار دارد. احتمال دستیابی این سطح در هفته‌های آتی بسیار محتمل به نظر می‌رسد. اگر این ارز دیجیتال بتواند به بالاتر از اوج ماهانه خود در نزدیکی 0.000016 دلار برسد دریچه‌ای برای رشد سریع قیمت به منطقه 0.000018 دلار گشوده خواهد شد. شکست مقاومت بلند مدت این ناحیه نیز می‌تواند حرکت به سمت سطح مهم 0.000022 دلار را آغاز کند.

خرید شیبا اینو دیر شده است؟

پرسش این سوال که آیا برای خرید یک دارایی دیر شده است هرگز سوال درستی نبوده لذا پاسخ همیشه منفی خواهد بود. سوال درست این است که آیا یک دارایی باید خریداری شود یا خیر و پاسخ این سوال همیشه وابسته به چشم انداز سرمایه‌گذار خواهد بود.

اگر بر اساس تحلیل، یک پروژه رمز ارز را مستعد رشد قابل توجه در طی سال‌های آتی می‌دانید، احتمالاً خرید به میزان کمی از این دارایی با توجه به ریسک به پاداش بالا آن ارزش دارد. از طرفی، اگر این چشم‌انداز را در پروژه مذکور مشاهده نکردید به توصیه کارشناسان، از خرید آن دارایی دوری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.