کد مطلب: ۸۰۷۱۰۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت ارز pepe در بازار کریپتو / میم کوین جدید با چه قیمتی معامله می‌شود؟

قیمت ارز pepe در بازار کریپتو / میم کوین جدید با چه قیمتی معامله می‌شود؟

توکن pepe با رشد قیمتی بالا، در کمتر از یک ماه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین توکن‌های بازار ارز دیجیتال شده و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، میم کوین جدید بازار ارز دیجیتال پس از دو هفته از عرضه، همچنان به رشد قیمتی خود ادامه داده است و به سطوح جدید قیمتی صعود کرده است.

میم کوین په‌ په (PEPE Coin) برای اولین بار در اواسط آپریل سال جاری میلادی به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. این میم کوین از شخصیت مشهور اینترنتی، په‌ په قورباغه ساخته شده است.

این میم کوین جدید بر پایه شبکه اتریوم است و در حال حاضر تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین توکن‌های فعلی بازار ارز دیجیتال شده است. په په که کمتر از یک ماه است عرضه شده، توانسته در همین مدت کوتاه به ارزش بازاری بالای یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

قیمت توکن په‌ په

توکن په‌ په در حال حاضر با قیمت 0.000003103 دلار در بازار به‌فروش می‌رسد. این میم کوین در دو هفته گذشته بیش از 1300 درصد رشد داشته است و در 24 ساعت گذشته، 55.74 درصد رشد قیمتی داشته است. در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات ثبت شده په‌ په برابر با 3,051,909,477 دلار بوده است.

صرافی‌های بایننس، OKX، Deepcoin، بای‌بیت و CoinW در حال حاضر این توکن را در لیست خود برای خرید و فروش افزوده‌اند. ارزش بازاری این توکن محبوب با رشدی سریع به یک میلیارد دلار و 198 میلیون دلار صعود کرده است.

میم کوین په په

رشد قیمت په په از زمان عرضه تاکنون

روند دیگر میم‌کوین‌های بازار

با توجه به اینکه افزایش قیمت خاصی در دیگر میم‌کوین‌های بازار مثل شیبا، دوج و فلوکی اینو دیده نمی‌شود، به نظر نمی‌رسد افزایش قیمت په‌ په کوین ارتباطی به جو بازار میم‌کوین‌ها داشته باشد . همچنین، صرافی بزرگ رمزارزی بایننس اعلام کرده است که به‌زودی په‌ په کوین و فلوکی اینو (Floki Inu) را به لیست توکن‌های موجود خود اضافه خواهد کرد . نگرانی‌هایی درباره احتمال سقوط ناگهانی این میم‌کوین وجود دارد، چرا که در زمان عرضه په‌ په تعدادی از نهنگ‌ها به خرید این میم‌کوین در مقادیر زیاد اقدام کردند .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.