خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۰۸۲۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت اتریوم همزمان با افزایش احتمال فشار عرضه آن

پیش‌بینی قیمت اتریوم همزمان با افزایش احتمال فشار عرضه آن

قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته 0.5 درصد کاهش داشته و در سطح 1 هزار و 821 دلار قرار گرفته است. تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که تحرکات قیمت ممکن است افزایش پیدا کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اتریوم در بازه یک هفته حدود 1 درصد و در ماه گذشته 13 درصد از ارزش خود را از دست داده است. اگرچه این ارز دیجیتال از ابتدای سال تا کنون 52 درصد افزایش داشته است.

تحرکات اخیر قیمت اتر درست زمانی انجام می‌شوند کهLido برداشت‌هایی را در پلتفرم سهام اتریوم خود انجام داده است و به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا اترهای قفل شده را برداشت و آن‌ها را بفروشند.

با توجه به اینکه حدود 6.6 میلیون اتر از طریق Lido برداشت شده است، فشار عرضه اتر به بازار می‌تواند افزایش یابد، البته باید به خاطر داشت که برداشت‌ها در صف قرار می‌گیرند و به صورت تدریجی انجام می‌شوند.

نمودار قیمت اتریوم

روند قیمت اتریوم، منبع: Tradingview

روند قیمت اتریوم

شاخص‌های مهمی در نمودار اتریوم در نقطه ای قرار دارند که احتمال وقوع یک رالی شکست را در این ارز دیجیتال افزایش می‌دهند. گفتنی است، میانگین متحرک 30 روزه در اتریوم (زرد) به‌تازگی به بالای خط 200 روزه (آبی) صعود کرده است. به‌طور مشابه، شاخص قدرت نسبی اتریوم (بنفش) امروز صبح از سطح 50 عبور کرده که یکی دیگر از شاخص‌های حرکت رو به رشد در این ارز دیجیتال است.

از سویی دیگر، قیمت نیز با سطوح حمایت (سبز) و مقاومت (قرمز) که بر روی یکدیگر همگرا شده‌اند، الگو پرچم تشکیل داده که احتمال تحرک بیشتر قیمت را افزایش می‌دهد.

فعال شدن برداشت اتریوم از پلتفرم Lido

این تغییر در شاخص‌های فنی در حالی رخ می‌دهند که Lido برداشت‌ها را برای پلتفرم سهامی این ارز دیجیتال باز می‌کند. این موضوع بدان معناست که کاربران Lido می‌توانند اتر خود را به‌طور تدریجی برداشت کنند، چنین اقدامی می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت اتریوم داشته باشد.

با این حال، همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، برداشت‌های اتر نمی‌توانند به یکباره اتفاق بیفتند. این درخواست‌ها به صف‌هایی می‌پیوندند که اگر همه سهامداران تصمیم به برداشت بگیرند، ماه‌ها طول می‌کشد تا درخواستشان برآورده شود.

از سوی دیگر، برداشت‌های موفقیت‌آمیز از این پلتفرم کاربران بیشتری را به سمت سهام Lido و ارز دیجیتال اتریوم تشویق می‌کند که می‌تواند به افزایش بیشتر قیمت اتر کمک کند.

در واقع، داده‌های Dune Analytics نشان می‌دهد که نسبت اتر موجود در این پلتفرم در حال حاضر 16.6 درصد است، که نسبت به رقم 10 درصد در سال گذشته افزایش داشته است.

این نسبت تقریباً در ماه‌های آینده افزایش می‌یابد زیرا بازار با توانایی برداشت این رمز ارز مهم سازگار می‌شود، با افزایش این نسبت، اترهای بیشتری از گردش خارج می‌شوند و در نتیجه قیمت آلت کوین‌های بازار افزایش پیدا می‌کند.

با نگاهی گسترده، می‌توان گفت که اتریوم همچنان از پذیرش بیشتری نسبت به سایر شبکه‌های لایه-یک برخوردار است. باوجود سطح علاقه فعالان بازار به رمز ارز اتریوم و با توجه به اینکه این ارز دیجیتال 58 درصد از کل بخش DeFi را تشکیل می‌دهد، اتر می‌تواند رالی صعودی قوی‌تری را نسبت به سایر پروژه‌ها تجربه کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.