کد مطلب: ۸۱۳۲۸۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عبور حجم معاملات میم‌کوین په په از دوج‌کوین

عبور حجم معاملات میم‌کوین په په از دوج‌کوین

میم‌کوین مشهور بازار ارز دیجیتال، په په به رشد خود ادامه می‌دهد و درحال رقابت با شیبا اینو و دوج کوین است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، توکن محبوب و تازه‌ظهور په په، با وجود بدبینی‌های تحلیلگران، به رشد خود ادامه داده است و به‌سرعت تبدیل به یکی از پربازده‌ترین میم‌کوین‌های بازار ارز دیجیتال در یک ماه اخیر شده است.

توکن په په از شانزدهم آپریل 2023 میلادی و توسط گروه ناشناسی از توسعه‌دهندگان وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است. توضیحی درباره کاربرد (Utility) این میم‌کوین که با الهام از قورباغه په په ساخته شده است، داده نشده است. کامیونیتی (طرفداران) این توکن و هیجانات پیرامون آن ارائه همزمان با اخبار متنوع از بازدهی آن، باعث حفظ محبوبیت این میم‌کوین شده است.

تداوم رشد په په

میم کوین په په (PEPE) از زمان عرضه در شانزدهم اپریل سال جاری تاکنون، بیش از 6000 درصد سود را نصیب سرمایه‌گذاران اولیه خود کرده است. همچنین، امکان نوسانات قیمتی و افزایش مجدد این میم‌کوین نیز وجود دارد. پس از لیست شدن په په در صرافی رمزارزی بایننس در پنجم ماه می، ارزش بازاری این میم کوین از 1.5 میلیارد دلار عبور کرد. این میم‌کوین در حال حاضر در صرافی‌های بزرگ رمزارزی مانند بایننس، کراکن، OKX، کوکوین و یونی‌سواپ معامله می‌شود.

در تاریخ ششم ماه می،‌ اینفلوئنسر بازار ارز دیجیتال و حامی میم‌کیون‌ها،‌ دیوید گوکشتین ادعا کرد که بسیاری از افراد در حال فروش NFTهای خود برای سرمایه‌گذاری در په په هستند.

حفظ محبوبیت په په

با وجود تحلیل‌های بدبینانه نسبت به آینده قیمت په په، این میم‌کوین در حال حاضر در رتبه نخست لیست رمزارزهای ترند در وبسایت کوین مارکت کپ قرار گرفته است. همچنین، بر اساس ارزش بازاری، این توکن بعد از دوج کوین و شیبا اینو قرار گرفته است. برخی پیش‌بینی می‌کنند که با حرکت په په همگام با دوج و شیبا، این میم‌کوین مشهور به حفظ جایگاه خود ادامه خواهد داد. با توجه به اینکه این میم کوین هنوز در مراحل ابتدایی خود است، پیش‌بینی می‌شود که په په به یکی از بهترین میم‌کوین‌های بازار ارز دیجیتال تبدیل شود.

په په موفق شده با ثبت حجم معاملات 188,934,163 دلاری از دوج کوین پیشی بگیرد. در زمان نگارش این گزارش، په په با قیمت 0.0000016 دلار در بازار معامله می‌شود. ارزش بازاری په په در حال حاضر از 623 میلیون دلار عبور کرده است.

په په

روند قیمت په په از عرضه تاکنون ( coinmarketcap )

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.