خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۲۳۲۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

میم کوین دیجی تادز چیست؟/ انتظارات خوش‌بینانه بازار از توکن تازه‌وارد

میم کوین دیجی تادز چیست؟/ انتظارات خوش‌بینانه بازار از توکن تازه‌وارد

اخیرا حواشی زیادی حول محور توکن دیجی تادز به وجود آمده و بسیاری به صعود این میم کوین تازه‌وارد چشم دوخته‌اند. در ادامه به معرفی و بررسی این توکن پرداخته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرعت رشد تحولات در بازار رمز ارز ممکن است انتخاب پروژه مناسب جهت سرمایه‌گذاری را برای برخی از کاربران دشوار کند. از طرفی ارزهایی که از ثبات نسبی برخوردارند سودهای نجومی کمتری را تجربه می‌کنند.

در سوی دیگر، میم کوین‌ها اکثرا چندان قابل اعتماد نیستند. اما برخی از آن‌ها از پتانسیل رشد به مراتب بالاتری نسبت به ارزهای مطرح بازار برخوردارند. دیجی تادز از میم کوین‌های نوظهور بازار محسوب می‌شود که به گفته برخی چشم‌انداز مطلوبی دارد.

کوین دیجی تادز

میم کوین DigiToads چیست؟

تحلیلگران اغلب ویژگی‌های نو و استفاده از فناوری‌های نوظهور را برگ برنده اصلی بسیاری از توکن‌های بازار می‌دانند. پلتفرم DigiToads با هدف ایجاد تحول در نحوه تعامل مردم با میم کوین‌ها دارای این ویژگی کلیدی است.

ویژگی‌هایی همچون حفظ سهام جهت کسب درآمد و بازی جهت اخذ پاداش از قابلیت‌های برجسته دیجی تادز به شمار می‌آیند. این نکات مثبت سبب شده‌اند تا دیجی‌ تادز فرصت خوبی جهت سرمایه‌گذاری فراهم کند.

اف تی میم کوین تادز

به دنیای وزغ‌ها وارد شوید

دیجی تادز معاملات را در وب3 با استفاده از توکن بومی خود موسوم به (Toads) به معنای وزغ را ممکن می‌سازد. این پلتفرم با بهره‌گیری از متاورس اختصاصی خود کاربران را به جمع‌آوری NFTها در این دنیا تشویق می‌کند. در اکوسیستم دیجی تادز بازیکنان جهت اخذ پاداش به صورت NFT به مبارزه می‌پردازند.

ضمن جو رقابتی این بازی، صاحبان NFT فرصت خرج کردن تادز بیشتر در ازای ارتقاء نقاط قوت شخصیت خود را در اختیار دارند. با انجام این کار، بازیکنان شانس خود را برای برنده شدن افزایش می‌دهند.

فناوری مهار تورم میم کوین DigiToads

میم کوین ها اغلب جهت ادامه بقا و جلوگیری از تورم در دراز مدت دست به اقدامات متفاوتی می‌زنند. فناوری به‌کاررفته در اقتصاد دیجی تادز با محدود ساختن عرضه این ارز به مرور زمان وظیفه حفظ ارزش توکن تادز را بر عهده دارد. افزایش قیمت پله‌ای این توکن در مراحل پیش‌فروش نیز کمک شایانی به جلوگیری از کاهش قیمت تادز می‌کند.

کوین دیجی تادر و تورم

پیش فروش تادز

استراتژی‌های به کار رفته در تهیه و توضیع DigiToads تا کنون موفق به تامین مالی 4.82 میلیون دلاری این ارز تنها در مرحله پیش فروش شده است. توکن تادز همچنان در محله پیش فروش به سر می‌برد. علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون در محله هشتم پیش فروش این ارز را با قیمت 0.042 دلار تهیه کنند. مرحله نهم نیز قیمت این ارز را به 0.047 دلار خواهد رساند.

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه رمزارز را در بخش ارز دیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.