فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۳۰۰۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آمریکایی‌ها سرمایه‌گذاری تنظیم شده بیت کوین را ترجیح می‌دهند

آمریکایی‌ها سرمایه‌گذاری تنظیم شده بیت کوین را ترجیح می‌دهند

پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس، اعلام کرد که مردم آمریکا خواهان دسترسی به سرمایه‌گذاری بیت کوین به شکلی امن‌تر و تنظیم‌شده‌تر هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس در صحبت‌های خود اشاره کرد که حدود بیش از 60 درصد مردم آمریکا معتقدند که سیستم فعلی نیاز به یک ارتقاء جدی دارد. به گفته او، آمریکایی‌ها معاملات تنظیم شده بیت کوین را ترجیح می‌دهند.

این مدیر ارشد همچنین بیان کرد، کوین بیس بر این باور است که رمز ارزها بخش مهمی از آینده مالی آمریکایی‌ها را تشکیل می‌دهد و افزود که بازار در حال حاضر تلاش می‌کند تا روش‌های ایمن و تنظیم‌شده‌تر را به مردم آمریکا پیشنهاد دهد.

وی در ادامه اظهار داشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به نفع مردم آمریکا عمل نمی‌کند. گروال گفت: دولت ایالات متحده، به ویژه کمیسیون SEC، مانع از دسترسی مردم به روش‌های مطمئن می‌شود و در مقابل آنچه مردم آمریکا می‌خواهند، به وضوح می‌ایستند.

روش‌های مطمئن سرمایه‌گذاری در بیت کوین

تاکنون، تنها ETFهای بیت کوین که در ایالات متحده در دسترس قرار داشتند، توسط معاملات آتی بیت کوین پشتیبانی و نظارت می‌شدند. با این حال، پس از اینکه BlackRock که به عنوان بزرگترین مدیر دارایی جهان شناخته می‌شود، در اوایل ماه ژوئن درخواستی را برای فهرست ETF برپایه اسپات ارائه کرد و خوش بینی مجددی در مورد این موضوع که SEC می‌تواند اجازه دهد تا یک ETF بیت کوین در لیست آن‌ها قرار گیرد، بوجود آورد.

گفتنی است، افزایش اطمینان معاملات بیت کوین در سطح عمومی، می‌تواند اقبال سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال به خصوص رمز ارزهای مهم را افزایش دهد. بدین شکل، ورود سرمایه‌های جدید به بازار می‌تواند روند قیمتی را به سمت صعودی شدن سوق دهد. در نتیجه هر گونه خبر مثبتی درباره صندوق‌های معاملاتی مطمئن و تنظیم شده، می‌تواند نشانه مثبتی برای معامله‌گران بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باشد.

کوین بیس درخواست رد شکایت SEC را ارائه می‌دهد

نظرات گروال در مورد احتمال تایید یک ETF اسپات پس از آن مطرح شد که کوین بیس درخواستی برای رد شکایت علیه خود ارائه کرد. گروال در اظهار نظری که در توییتر منتشر شد، گفت: شما می‌توانید پاسخ ما را خودتان بخوانید، استدلال‌های ما گویای همه چیز است. وی در انتهای صحبت‌های خود افزود، در حالی که تیم کوین بیس از گفتگو با هر تنظیم کننده‌ای استقبال می‌کنند، شکایت SEC بسیار فراتر از قانون کنونی است و بنابراین باید اصلاح شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.