کد مطلب: ۸۳۷۰۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی روند قیمتی بیت کوین با صعود به سطح ۳۱ هزار دلار

پیش بینی روند قیمتی بیت کوین با صعود به سطح 31 هزار دلار

بیت‌کوین در حال حاضر در سطح 31 هزار و 300 دلار معامله می‌شود و طی 24 ساعت گذشته رشدی در حدود 4 درصد را تجربه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته بیت کوین از سطح مقاومت اولیه خود در 30 هزار و 400 دلار فراتر رفت. این حرکت قیمت می‌تواند حاکی از تداوم روند صعودی رمز ارز بزرگ بازار باشد. با این اقدام قیمت، سرمایه‌گذاران مشتاق هستند تا بدانند چه چیزی در پیش روی بیت کوین قرار دارد.

قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت‌کوین - منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

با تجزیه و تحلیل جنبه‌های تکنیکال این ارز دیجیتال، می‌توانیم یک روند صعودی را پس از شکست آن در سطح مقاومت 30 هزار و 500 دلار مشاهده کنیم.

در نمودار چهار ساعته، بیت‌کوین در امتداد خط روند صعودی نزدیک به مرز 30 هزار و 400 دلار حمایت پیدا کرد. تشکیل مجموعه‌ای از کندل‌های Doji بالاتر از این سطح، همراه با یک کندل صعودی، باعث بازگشت صعودی قیمت بیت کوین شده است.

برای کسب دید بهتر نسبت به چارت قیمت، می‌توانیم شاخص قدرت نسبی (RSI) و شاخص(MACD) را بررسی و تجزیه کنیم. شاخص RSI روند ثابتی را در منطقه خرید نشان می‌دهد که نشان دهنده فشار خرید مثبت است، در حالی که MACD هیستوگرام‌های کاهشی را نشان می‌دهد. گفتنی است، وضعیت شاخص‌های تکنیکال می‌تواند تضعیف روند صعودی را نشان دهد اما به‌طور کلی تفسیر آن کمی نادقیق و دشوار است.

همانطور که گفته شد، در روند صعودی، مقاومت فوری قیمت در حدود سطح 30 هزار و 950 دلار یا به طور دقیق‌تر سطح 31 هزار دلار قرار دارد. شکست صعودی بالاتر از این سطح همزمان با تثبیت قیمت در بالای آن می‌تواند بیت‌کوین را به سمت سطح 32 هزار و 500 دلار سوق دهد. در مقابل، شکست قیمت به زیر سطح 30 هزار و 400 دلار می‌تواند بیت کوین را به سمت سطح 30 هزار دلار بازگرداند.

به‌عقیده تحلیلگران بازار حدود سطح 31 هزار و 200 دلار تا 31 هزار دلار، ناحیه مهم نظارتی امروز برای معامله‌گران بازار خواهد بود. تا زمانی که بیت کوین بالاتر از این مقدار باقی بماند، می‌توان انتظار ادامه روند صعودی آن را داشت.

قیمت بیت کوین

قیمت فعلی این ارز دیجیتال با حجم معاملات 13.5 میلیارد دلاری در شبانه‌روز گذشته 31 هزار و 300 دلار است. بیت کوین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 4 درصد افزایش ارزش داشته است.

این ارز دیجیتال در حال حاضر با ارزش بازار زنده 593 میلیارد دلار، جایگاه برتر را در رتبه بندی CoinMarketCap دارد. عرضه در گردش بیت‌کوین شامل 19,428,268 کوین BTC است، در حالی که حداکثر عرضه آن 21 میلیون کوین است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.