کد مطلب: ۸۳۹۱۸۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

همبستگی قیمتی دوج کوین و ریپل / زمان رشد دوج کوین فرا رسیده؟

همبستگی قیمتی دوج کوین و ریپل / زمان رشد دوج کوین فرا رسیده؟

داده‌های تاریخی سال‌های 2014 تا 2023 نشان دهنده همبستگی قیمتی بین دوج کوین و ریپل است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که الگویی بین قیمت دوج کوین و ریپل وجود دارد. با توجه به رشد 80 درصدی قیمتی ریپل در هفته اخیر و به‌دنبال برد بخشی از پرونده حقوقی آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که دوج کوین نیز می‌توان همگام با ریپل رشد کند.

در طی هفته گذشته، ریپل نسبت به دوج کوین و 10 کوین برتر در فضای رمزارزی، عملکرد قیمتی بهتری داشته است. با وجود اینکه دوج کوین به‌تازگی با اصلاح سه درصدی، به زیر سطح حمایتی 0.70 دلار حرکت کرده است، اما داده‌های الگوی تاریخی پیشنهاد می‌کند که دوج کوین می‌تواند صعود قیمتی جدیدی را تجربه کند.

همبستگی تاریخی قیمت دوج کوین و ریپل

ریپل و دوج همبستگی فراکتال واضحی را در 9 سال اخیر نشان داده‌اند. چارت زیر نیز نشان می‌دهد که با وجود تفاوت در بازه‌های متفاوت، این دو توکن رمزارزی اکثرا در یک روند مشابه حرکت کرده‌اند. فراکتال که توسط ریاضی‌دان فرانسوی، بنوآ مندلبرات معرفی شده است، پدیده‌ای است که زمانی رخ می‌دهد که تغییرات در کوتاه‌مدت در متغیرهایی که لزوما با یکدیگر ارتباطی ندارند، به صورت مکرر الگوهای یکسانی را در طی بلندمدت ایجاد می‌کنند.

همانطور که در نمودار دیده می‌شود، حرکات کوتاه قیمتی دوج و ریپل، الگوهای مشابهی را از سال‌های 2014 تا 2023 تشکیل داده‌اند. اگر این الگوی تاریخی مجدد تکرار شود، دوج‌ کوین می‌تواند روند سه درصدی نزولی خود را بشکند و به سطح 0.08 دلار در هفته‌های آتی صعود کند.

همبستگی دوج کوین و ریپل

همبستگی دوج کوین و ریپل از 2014 تا 2023 (منبع: تردینگ ویو )

هولد بلندمدت دوج توسط سرمایه‌گذاران

بر اساس اعلام Santiment، شاخص سن کوین متوسط (MCA) دوج کوین در ماه جولای روند صعودی داشته است. از یکم تا هفدهم ماه جولای سال جاری، شاخص سن کوین متوسط با 22 درصد رشد، از 55,151 به 63,131 افزایش پیدا کرده است. شاخص سن کوین متوسط به میانگین سن تمامی کوین‌های در گردش در آدرس کیف‌پول‌شان اطلاق می‌شود. شاخص سن کوین متوسط همچنین سنتیمنت معاملات را در میان سرمایه‌گذاران بلندمدت اندازه‌گیری می‌کند.

می‌توان نتیجه گرفت که اگر سرمایه‌گذاران بیشتری به خرید دوج و ریپل در زمان اصلاح روی آورند، سرمایه‌گذاران بلندمدت این توکن‌ها پوزیشن معاملاتی خود را دو برابر خواهد کرد. بنابراین، معامله‌گران می‌توانند دوج کوین را در هفته جاری، مدنظر داشته باشند.

دوج کوین و ریپل

شاخص سن کوین متوسط (MCA) دوج کوین در برابر ریپل (منبع: Santiment )

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.