کد مطلب: ۸۷۵۳۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت ریپل / سطح ۰.۵۵ دلار شکسته می‌شود؟

پیش بینی قیمت ریپل / سطح 0.55 دلار شکسته می‌شود؟

سناریو پیش بینی قیمت ریپل در 24 ساعت گذشته 0.5 درصد کاهش یافته است. در حال حاضر بازارهای مالی به دلیل افزایش بازده اوراق قرضه و بی‌ثباتی اقتصادی روند نزولی را تجربه می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در شرایط کنونی، احتمال رخداد سناریوهای صعودی پیش بینی قیمت ریپل همچنان بالا هستند. قیمت ریپل در طی هفته گذشته 2 درصد و همچنین 4 درصد در 30 روز گذشته، به دنبال خبری که قاضی تورس پیشنهاد SEC برای تجدیدنظرخواهی علیه حکم ژوئیه را در مورد رگولاتوری علیه او رد کرده است، همچنان افزایش داشته است.

پیش بینی قیمت ریپل

نمودار پیش بینی قیمت ریپل، منبع: TradingView

پیش بینی قیمت ریپل در حالی که خریداران به دنبال عبور از سطح 0.55 دلار هستند

به این ترتیب، قیمت ریپل از ابتدای سال تا 53 درصد افزایش یافته و روند حرکت میان‌مدت این ارز دیجیتال احتمالا به افزایش مجدد آن در روزها و هفته‌های آینده کمک می‌کند.

شاخص قدرت نسبی ریپل (خط بنفش) در اطراف سطح 50 تثبیت شده است، به این معنی که سقوط قیمت متوقف شده و این اندیکاتور می‌تواند دوباره به سمت سطح 70 یا بالاتر از آن بازگردد.

در همین زمان، میانگین متحرک 30 روزه ریپل (خط زرد) به آرامی به سمت میانگین 200 روزه خود (خط آبی) صعود کرده است، حرکتی که نشان می‌دهد این آلت کوین به زودی به روند صعودی باز می‌گردد.

مانند بسیاری دیگر از توکن‌های اصلی، سطح حمایتی ریپل (خط سبز) از اوایل سپتامبر به‌طور مداوم افزایش یافته و با نزدیک شدن به پایان سال 2023 می‌تواند شروع به افزایش کند.

میزان افزایش قیمت ریپل به توانایی آن در شکست سطح مقاومت 0.55 دلاری بستگی دارد. چنین تحلیلی توسط اتفاقات اخیر مربوط به ریپل نیز پشتیبانی می‌شود. به طور خاص، تورس درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای تجدیدنظر در حکم او مبنی بر اینکه فروش برنامه‌ریزی شده XRP توسط ریپل، اوراق بهادار نبوده را رد کرد.

قاضی فدرال در آخرین تصمیم خود گفت که هیچ مبنایی برای اختلاف نظر مادی نسبت به حکم قبلی او وجود ندارد، به این معنی که درخواست تجدید نظر غیرضروری و بی دلیل است.

مشخص نیست که این رگولاتور اوراق بهادار در مرحله بعدی چه خواهد کرد، اما ناتوانی آن در درخواست تجدیدنظر به این معنی است که باید منتظر محاکمه کامل در مورد برخی از مسائل باقی مانده باشد، که تا قبل از این اتفاق نیفتاده است.

با توجه به شکست‌های SEC در برابر ریپل، مطمئناً هیچ تضمینی برای موفقیت در محاکمه‌های سال آینده یا هرگونه درخواست تجدیدنظری که ممکن است پس از آن انجام شود وجود ندارد.

به این ترتیب، ریپل از نظر بنیادی در موقعیت خوبی باقی می‌ماند، زیرا ریپل به رشد تجارت انتقال برون مرزی خود ادامه می‌دهد و همچنین با شرکت‌های مختلف در فرآیند امضای شراکت‌های جدیدی قرار دارد.

به همین ترتیب می‌توان انتظار داشت که پیش بینی قیمت ریپل در طی چند هفته آینده به 0.60 دلار افزایش یابد و تا سال جدید به 0.75 دلار یا بالاتر از آن برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.