کد مطلب: ۹۰۵۴۹۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آیا فصل جدید صعود آلت کوین ها در پیش است؟

آیا فصل جدید صعود آلت کوین ها در پیش است؟

تحلیل‌های تکنیکال، نمایانگر احتمال صعود آلت کوین ها در بازار ارز دیجیتال هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس تحلیل کارشناسان بازار، فصل آلت کوین ها، به معنای زمان رشد قیمت آنها در بازار ارز دیجیتال، ممکن است بسیار نزدیک باشد. یک تحلیل‌گر و معامله‌گر بازار ارز دیجیتال به نام Rekt Capital، روز یازدهم آپریل،  اعلام کرد که ارزش بازار آلت کوین ها با وجود صعود قیمت بیت کوین، بدون تغییر باقی مانده است. بر اساس تحلیل او، ارزش این بازار برای دستیابی به سطح 315 میلیارد دلار تلاش می‌کند، اما تاکنون با مقاومت در این سطح مواجه شده است. 

اخیرا، تغییر قابل توجهی در قیمت آلت کوین ها دیده نمی‌شود و ارزش بازار رمز ارز نیز در محدود 2.74 تریلیون دلار و تا حدودی ثابت قرار دارد. دوج کوین، کاردانو ریپل، آوالانچ، بیت کوین کش و پولکادات نیز حدود 60 درصد ریزش قیمتی از بالاترین قیمت ثبت شده خود داشته‌اند. این در حالی است که بیت کوین حدود 5 درصد از بالاترین قیمت خود، کاهش داشته است. 

آیا فصل آلت کوین در پیش است؟

معامله‌گران بازار رمزارز در هفته‌های اخیر، با دقت در حال بررسی بازار آلت کوین هستند، چرا که این بازار در برابر ریسک بالاتر، بازده بیشتری را برای آنها به ارمغان می‌آورد. بسیاری از معامله‌گران به رشد قیمتی این بازار در هفته‌های آتی امیدوار هستند. بر اساس داده‌های تاریخی، افزایش قیمت آلت کوین ها با تاخیر از رشد بیت کوین رخ می‌دهد و چارت‌های دامیننس بیت کوین می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را برای سیگنال‌های آتی بازار آلت کوین فراهم کنند. 

آلت کوین

دامیننس بیت کوین و رشد آلت کوین ها

با وجود پیش‌بینی‌های رشد قیمت‌ها، اکنون آلت کوین ها تا افزایش قیمت‌ها فاصله دارند. از زمان رشد قیمت‌های بالا در این بازار که در اواسط مارچ رخ داد، بیشتر آلت کوین ها با اصلاح قیمتی مواجه شدند. این در حالی است که بیت کوین در تلاش برای حفظ قیمت 70 هزار دلار بوده است. 

تحلیلگران اکنون

آلت کوین

تحلیلگران در حال بررسی چارت دامیننس بیت کوین هستند که از سپتامبر سال 2023 میلادی، در سطح 50 درصد باقی ماند؛ در زمان نگارش این گزارش، دامیننس بیت کوین حدود 54.5 درصد است. همچنین، تحلیلگر این بازار با نام Crypto Nova اعلام کرده است که هنگام تغییرات و نوسانات دامیننس بیت کوین، آلت کوین ها آغاز می‌شود. 

تحلیلگر تکنیکال دیگری با نام Titan of Crypto در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی X در هفته گذشته، اطمینان خود از آغاز فصل آلت کوین جدیدی را اعلام کرد. این تحلیلگر با اشاره به اندیکاتور ایچموکو، توضیح داد که قوی‌ترین خط این اندیکاتور نقش مهمی در متوقف کردن رشد دامیننس بیت کوین خواهد داشت.

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.