خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۳۶۸۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دوج کوین آماده جهش است؟

قیمت دوج کوین آماده جهش است؟

قیمت دوج کوین از این نظر که فراز و نشیب فراوانی را تجربه کرده همواره در کانون توجه فعالان بازار است.

به گزارش تجارت‌نیوز، نمودار هفتگی قیمت دوج کوین نشان‌دهنده روند صعودی این رمز ارز است؛ اما قیمت دوج کوین 6 هفته قبل از آغاز روند صعودی، روندی نزولی پیدا کرده است. با این حال همان‌طور که مشخص است، این میم کوین به اخبار و حرکت‌های بیت کوین با شدت بالا واکنش نشان داده و از آن تاثیر مستقیم می‌گیرد.

قیمت دوج کوین علاوه بر موارد ذکرشده تحت تاثیر صحبت‌های ایلان ماسک نیز بوده و هست؛ چراکه از این میم کوین برای اهداف تجاری خود استفاده می‌کند.

البته این روزها شدت تاثیرپذیری قیمت دوج کوین و حتی دیگر رمزارزها از صحبت اشخاص به مرور زمان کم شده است و این خود نشانه بلوغ دنیای ارزهای دیجیتال است.

قیمت دوج کوین امروز 8 خرداد 1403

قیمت دوج کوین زمان نگارش این گزارش در سطح 0.1667 دلار معادل 9,752 تومان قرار دارد. شاید نتوان تحلیل دقیقی از قیمت دوج کوین برای روزهای آینده به دست داد، چراکه عوامل بسیاری بر کل بازار ارزهای دیجیتال تاثیرگذار است اما با توجه به تحلیل‌های پیشین تحلیگران برجسته بازار رمز ارزها چشم‌انداز روشنی برای آینده قیمت دوج کوین متصور است.

قیمت دوج کوین در چه مرحله‌ای است؟

با نگاهی به نمودار قیمت دوج کوین متوجه استراحت چندروزه قیمت در نقطه فعلی می‌شویم و لذا این احتمال وجود دارد که پس از طی شدن این مرحله شاهد صعود بیشتر قیمت دوج کوین باشیم.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

 

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.