کد مطلب: ۸۹۳۰۲۵

بازنویسی نادرست از نامه سال گذشته احمد توکلی/ فساد در واردات نهاده مربوط به پارسال است

بازنویسی نادرست از نامه سال گذشته احمد توکلی/ فساد در واردات نهاده مربوط به پارسال است

اخیراً خبری با عنوان «رانت بی سابقه در دولت رئیسی به روایت احمد توکلی» در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، این خبر در واقع بازنویسی اشتباه از یک نامه‌ای است که سال گذشته دیده بان شفافیت و عدالت با امضای احمد توکلی، رئیس هیأت مدیره این سازمان مردم نهاد خطاب به ریاست جمهوری با موضوع «واردات بدون رعایت تشریفات میلیون‌ها تن کالای اساسی به شرکتی تازه کار» نوشته شده است.

به دنبال این نامه و پیگیری‌های دولت، منجر به برخورد با متخلفین و کنارگذاشتن برخی از عوامل ذی مدخل گردید. دیده‌بان از علت بازنشر این خبر پس از گذشت حدود یکسال آن هم همراه با برخی اضافات کذب و افزودن نام برخی افراد بی ربط به پرونده و ارتباط دادن آن به پرونده فساد اخیر اطلاعی ندارد.

اما قطعاً بازنویسی آن می‌تواند در ذهن خوانندگان، القاء کننده نامه ای جدید با موضوعی جدید باشد.لذا، بدینوسیله دیده بان شفافیت و عدالت اعلام می دارد نامه سال گذشته ارتباطی با پرونده فساد جدید ندارد و عین نامه منتشر شده سال گذشته دیده بان، درسایت داد به نشانی www.daad.irدر دسترس همگان قرار دارد که خوانندگان محترم می‌توانند برای بررسی صحت موضوعات مرتبط با این سازمان به آن مراجعه نمایند.

 

منبع : دیده‌بان شفاعت و عدالت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.