فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۱۴۹

محمدناصر دالوندی، مدیرکل دفتر حقوقی امور مجلس:

ارائه خدمات غیرحضوری؛ مهم‌ترین خواسته تولیدکنندگان است

ارائه خدمات غیرحضوری؛ مهم‌ترین خواسته تولیدکنندگان است

هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با عنوان «کنگره ملی جهش تولید با مشارکت مردم با هدف بررسی نقش رضایتمندی مشتری و تکریم صدای مشتری در جهت ترغیب به خرید تولیدات داخلی» طی هفته جاری برگزار شد. محمدناصر دالوندی، مدیرکل دفتر حقوقی امور مجلس، در این نشست گفت: ارائه خدمات غیرحضوری مهم‌ترین خواسته تولیدکنندگان است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در کنگره ملی جهش تولید با مشارکت مردم با هدف بررسی نقش رضایتمندی مشتری و تکریم صدای مشتری در جهت ترغیب به خرید تولیدات داخلی که طی هفته جاری برگزار شد، هر یک از سخنرانان به بیان تجارب و اطلاعات خود درباره چگونگی تحقق شعار سال پرداختند.

در این همایش، محمدناصر دالوندی، مشاور عالی سازمان املاک و مدیرکل دفتر حقوقی امور مجلس، ضمن اشاره به دامنه گسترده 73 میلیون خدمات از سوی سامانه‌های سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت اسناد از جمله سازمان‌های زیرمجموعه قوه قضائیه است و خدمات را به نحوی ارائه می‌دهد که موجب آرامش حقوقی در جامعه شود.

بنا بر اعلام او اخیراً با کمک ظرفیت‌هایی همچون هوش مصنوعی، بخشی از این خدمات ثبتی به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد.

او با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با تولیدکنندگان توضیح داد: انجام خدماتی مانند ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری و اعطای شناسه به اشخاص حقوقی به صورت غیرحضوری، از خواسته‌های پرشمار آنهاست که از سوی سازمان ثبت اسناد کشور پیگیری می‌شود.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.