فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۱۵۰

علیرضا مناقبی، رئیس هیات مدیره مجمع واردات:

مردم ایران از حق انتخاب برخوردار نیستند!

مردم ایران از حق انتخاب برخوردار نیستند!

هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با عنوان «کنگره ملی جهش تولید با مشارکت مردم با هدف بررسی نقش رضایتمندی مشتری و تکریم صدای مشتری در جهت ترغیب به خرید تولیدات داخلی» طی هفته جاری برگزار شد. علیرضا مناقبی، رئیس هیات مدیره مجمع واردات، گفت: مردم ایران از حق انتخاب برخوردار نیستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در کنگره ملی جهش تولید با مشارکت مردم با هدف بررسی نقش رضایتمندی مشتری و تکریم صدای مشتری در جهت ترغیب به خرید تولیدات داخلی که طی هفته جاری برگزار شد، هر یک از سخنرانان به تجارب و اطلاعات خود درباره با چگونگی تحقق شعار سال پرداختند.

در این نشست رئیس هیات مدیره مجمع واردات با انتقاد از حق انتخاب محدود مردم این‌چنین سوال کرد: رضایتمندی مشتری، کلمه‌ای است که انتهای نام کنگره نوشته شده، آیا این رضایتمندی با شعار سال تحقق می‌یابد یا با حق انتخاب؟ خریداران ایرانی از حق انتخاب برخوردار هستند؟ مردم ایران احتمالاً به‌ناچار از برخی کالاها استفاده کنند، اما به نظر شما واقعاّ رضایت دارند؟

علیرضا مناقبی ادامه داد: متاسفانه وضعیت به جایی رسیده است که یک شعار در ابتدای هر سال مطرح می‌شود، اما همه به‌خوبی می‌دانند که قرار نیست تا پایان سال این شعار محقق شود.

او تاکید کرد: تصمیم‌گیران کشور باید طور دیگری به موضوعات نگاه کنند و حق انتخاب را از مردم نگیرند. اگر کسی را مجبور به خرید پراید، پژو و خودروهای چینی می‌کنید، به‌اجبار بوده و به دلیل رضایتمندی مشتری نیست.

مناقبی یادآور شد: بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و به نظر می‌رسد دوران شعار تمام شده و اگر قرار باشد مسئولان در حد شعار دادن باقی بمانند، روزبه‌روز نارضایتی مردم افزایش خواهد یافت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.