خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۴۵۰۷۹

گزینه سازنده گیف به اپ فیسبوک اضافه می‌شود

گزینه سازنده گیف به اپ فیسبوک اضافه می‌شود

قابلیت ساخت GIF در اپلیکیشن فیسبوک به کاربر این امکان را می‌دهد که به جلوه‌های سرگرم‌کننده و همین‌طور فریم‌های مختلف برای شخصی‌سازی این فایل‌ها دسترسی داشته باشد.

هر بار که فیسبوک به‌روزرسانی می‌شود، نظرات متفاوتی در مورد تغییرات جدید می‌شنویم. کاربران معمولا از تغییرات جدید استقبال نمی‌کنند. اما به نظر می‌رسد با توجه به محبوبیت فایل‌های GIF در شبکه‌های اجتماعی، قابلیت جدید فیدبک مثبتی داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این غول شبکه اجتماعی در نظر دارد به تدریج گزینه سازنده فرمت تبادل گرافیکی یا همان GIF را به اپ موبایل اضافه کند.

این گزینه در قسمت بالای دوربین اپلیکیشن قرار دارد. استفاده از این قابلیت بسیار ساده است. برای این کار تنها کافی است در قسمت بالای صفحه، فایل GIF خود را ضبط کنید.

مدت زمان ضبط این فایل‌ها چند ثانیه است. اما GIFها می‌توانند محتوای مختلف داشته باشند. به عنوان مثال می‌توانید یک فایل GIF از کودک خود در حال بازی کردن بسازید.

این ویژگی به شما کمک می‌کند به جلوه‌های بسیار سرگرم‌کننده و همین‌طور فریم‌های مختلف برای شخصی‌سازی این فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

در حال حاضر این قابلیت فقط برای برخی از کاربران iOS فعال شده است.

اگرچه این گزینه در نسخه به‌روزرسانی سیستم‌های اندروید هم موجود است اما هنوز هیچ‌یک از کاربران اندروید گزارشی مبنی بر استفاده از این قابلیت نداده‌اند.

به نظر می‌رسد به دلیل محبوبیت بسیار زیاد فایل‌های GIF در شبکه‌های اجتماعی، کاربران اندروید هم به زودی به این قابلیت دسترسی پیدا می‌کنند.

این امکان جدید بسیار مفید است. به عنوان مثال زمانی که پست‌هایی را در فیسبوک می‌بینید که دوست ندارید، می‌توانید به جای درگیر شدن در یک بحث اینترنتی، یک فایل GIF شخصی بسازید و به بروز احساسات خود بپردازید.

گفتنی است، این اولین بار نیست که فیسبوک اپلیکیشن استفاده از GIF را به کاربرانش معرفی می‌کند. در هفته‌های گذشته کاربران فیسبوک متوجه شدند که قادرند در بخش کامنت از GIF استفاده کنند. به نظر می‎رسد تاکنون کاربران فیسبوک از این قابلیت استقبال کرده‌اند و از طریق ساخت GIFهای متنوع از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌شان احساسات خود را بیان می‌کنند.

این به‌روزرسانی اخیر در بخش دوربین فیسبوک می‌تواند به محبوبیت این پلت‌فرم شبکه اجتماعی بیفزاید.

منبع: androidheadlines

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.