کد مطلب: ۸۳۱۳۳۶

فروش کد دعوت بلواسکای با قیمت میلیون تومانی در دیوار!/ چگونه کد دعوت رایگان دریافت کنیم؟

فروش کد دعوت بلواسکای با قیمت میلیون تومانی در دیوار!/ چگونه کد دعوت رایگان دریافت کنیم؟

از شب گذشته تعداد آگهی‌های فروش کد دعوت شبکه اجتماعی بلواسکای در پلتفرم دیوار افزایش پیدا کرده است و قیمت درج‌شده در این آگهی‌ها بعضاً به یک میلیون تومان هم می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند ساعت پس از اینکه ایلان ماسک، مالک ثروتمند توییتر از اعمال یک‌سری محدودیت جدید برای کاربران این شبکه اجتماعی خبر داد، موجی از مهاجرت به اپلیکیشن رقیب یعنی بلواسکای شکل گرفت. به‌گفته ایلان ماسک از این به بعد کاربران توییتر در طول هر روز تنها قادر به خواندن ۶۰۰ توییت خواهند بود و نمایش بیش از این مقدار برای کاربرانی امکان‌پذیر است که با پرداخت هزینه، اکانت خود را به توییتر بلو ارتقا بدهند.

رییس ثروتمند توییتر پیش از این نیز تصمیماتی مشابه گرفته بود. به‌عنوان مثال واگذاری تیک آبی توییتر که کاربر مالک آن را از بقیه متمایز می‌کند قبلا مستلزم پرداخت هزینه شده بود. این تصمیم اعتراض کاربران ایرانی شبکه اجتماعی توییتر را در برداشت و شکل‌گیری موج مهاجرت از توییتر و عضویت در بلواسکای را شاهد بودیم.

ساخت اکانت بلواسکای فعلا بدون داشتن دعوتنامه امکان‌پذیر نیست، ولی ظرف چند ساعت بازار جدیدی به اسم خرید و فروش کد دعوت بلواسکای شکل گرفت که در آن قیمت‌های عجیب و غریب از ۱۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان اعلام می‌شد.

روش دریافت کد دعوت رایگان در بلواسکای

برای دریافت کد دعوت بلواسکای یک راهکار رایگان وجود دارد. قبلا که اپلیکیشن کلاب‌هاوس از همین شیوه مارکتینگ استفاده می‌کرد و کاربران دنبال کد دعوت کلاب‌هاوس بودند، در بخش جستجوی این اپلیکیشن کلیدواژه‌های BlueSky Invitation Code و BlueSky یا معادل فارسی این کلمات را به‌شکل بلواسکای و کد دعوت بلواسکای تایپ می‌کردند. در کمال ناباوری با کاربرانی روبرو می‌شوید که کد دعوت خود را رایگان به اشتراک گذاشته‌اند. بهتر است در صفحه جستجوی این کلمات، به بخش Latest بروید و آخرین توییت‌ها را به‌صورت لحظه‌ای چک کنید تا بلافاصله پس از اینکه کسی کد دعوت جدید گذاشت، بتوانید سریع از آن استفاده کنید.

موج اخیر مهاجرت به بلواسکای ظاهرا تنها مختص کاربران ایرانی نیست، چون حتی با داشتن کد دعوت بلواسکای هم مراحل ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی معمولا به پایان نمی‌رسد و پس از نمایش خطا به کاربران اطلاع داده می‌شود که سرورها فعلا مشغول هستند. پس کد دعوا بلواسکای یک میلیونی یا ۱۵۰ هزار تومانی ممکن است نهایتا شما را به مقصودتان نرساند!

منبع: فرارو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.