کد مطلب: ۹۰۱۸۷۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وقتی بزرگان گوگل، از متخصصان سئو ایرانی یاد می‌کنند

وقتی بزرگان گوگل، از متخصصان سئو ایرانی یاد می‌کنند

جان مولر یکی از مدیران ارشد گوگل است که در ویدیوهای آموزشی خود به بررسی مسائل تکنیکال در سئو می‌پردازد او به تازگی از یکی از متخصصان سئو ایران نام برد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ایشان در یکی از ویدیوهای اخیر خود با نام بردن از سید علی حسینی سئوکار برجسته کشور ایران او را به عنوان یکی از مهندسین برتر در زمینه سئو در جهان معرفی می‌کند.

لازم به اشاره است علی حسینی فارغ التحصیل رشته نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف بنیانگذار سئولب اولین آژانس تخصصی خدمات و آموزش تجربه محور سئو در ایران است. مدیریت سئو وب سایت کلید، آژانس مسافرتی علی بابا و مدیریت سئو و عضویت در پرفورمنس مارکتینگ دیجی کالا، بخشی از فعالیت های مهندس علی حسینی هستند. همچنین مدیر دیجیتال مارکتینگ کانون ایران نوین، مشاور سازمان فناوری اطلاعات ایران و عضویت در تیم سئو دیجی استایل نیز در رزومه کاری ایشان. چالش این روزهای علی حسینی تربیت سئوکاران جوان در سئولب استمولر در این ویدیو در خصوص سوال استفاده از متا کیوورد در صفحات وب به پاسخ آقای حسینی اشاره کرده و جمله او را در این زمینه که استفاده از این تگ منسوخ شده است و برای گوگل اهمیتی ندارد نقل قول می‌کند. این همکاری بین این دو سئوکار برتر جهان می‌تواند یکی از پیش زمینه‌های پیشرفت علم سئو در ایران باشد به طوریکه بتوانیم در کشور ایران سئوی سایت‌ها را با استانداردهای روز جهانی پیش ببریم. این قبیل رویدادها می‌تواند آینده روشنی را برای تخصص سئو در ایران ترسیم کند که امیدواریم برخلاف تحریم‌ها و کاهش سرعت اینترنت در کشور ما ادامه‌دار و پیوسته باشد.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت نیوز بخوانید.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.