فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۱۹۶۲

رونمایی شیائومی از مانیتور ارزان ۱۸۰ هرتز با پنل ۲۴ اینچی

رونمایی شیائومی از مانیتور ارزان ۱۸۰ هرتز با پنل ۲۴ اینچی

شیائومی مانیتور گیمینگ مقرون‌به‌صرفه با نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتزی و دقت رنگ‌ نسبتاً زیاد معرفی کرد.​

به گزارش تجارت‌نیوز، شیائومی مانیتور گیمینگ جدید خود را با نام ردمی مانیتور G24 IPS Edition رونمایی کرد. این مانیتور با داشتن امکانات مناسب و قیمت رقابتی، مخصوص گیمرهایی است که بودجه‌ی زیادی در اختیار ندارند. نسل قبلی مانیتور مورد بحث در سال ۲۰۲۲ عرضه شده بود.

Redmi Monitor G24 از پنل ۲۳٫۸ اینچی Full HD از نوع LCD با نام تجاری Fast IPS بهره می‌برد. این پنل زاویه‌دید گسترده‌‌ی ۱۷۸ درجه را ارائه می‌دهد. G24 از نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز برخوردار است که به‌طور قابل توجهی تاری حرکات (Motion Blur) و سایه‌دار شدن (Ghosting) را در بازی‌های پر‌سرعت نسبت به مانیتورهای سنتی ۶۰ هرتزی کاهش می‌دهد.

زمان پاسخگویی مانیتور شیائومی مدل Redmi Monitor G24 یک میلی‌ثانیه است. این محصول به‌صورت پیش‌فرض کالیبره شده تا به دقت رنگ Delta E<2 دست یابد. مانیتور ردمی G24 پوشش ۱۲۰ درصدی از گستره‌ی رنگی sRGB ارائه می‌دهد و کنتراست استاتیک ۳٬۵۰۰:۱ را دارد و از HDR10 پشتیبانی می‌کند.

به لطف پشتیبانی از G-Sync و Free-Sync، شاهد کاهش پرش تصویر (Screen Tearing) خواهیم بود. درگاه‌های ارتباطی Redmi Monitor G24 شامل یک DisplayPort 1.4 و یک HDMI 2.0 و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و ورودی DC می‌شود.

پایه‌ی مانیتور ردمی G24 قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش و شیب را دارد. Redmi Monitor G24 از طراحی مدرن با حاشیه‌ی باریک در سه طرف بهره می‌برد. این مانیتور دارای ۵۳۹٫۲ میلی‌متر طول، ۱۸۱٫۲ میلی‌متر عرض و ۴۲۰٫۶ میلی‌متر ارتفاع و وزن ۲٫۷ کیلوگرم است.

قیمت مانیتور جدید شیائومی در حالت پیش‌فروش حدود ۸۲ دلار است و شیائومی قصد دارد آن را با قیمت ۱۱۲ دلار وارد بازار کند.

منبع : زومیت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.