فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۲۸۰

IOS۱۸ آیفون را متحول می‌کند

IOS18 آیفون را متحول می‌کند

اپل احتمالاً کنترل سنتر آیفون را در iOS 18 با تغییراتی مهم به‌روزرسانی خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، گفته می‌شود سیستم‌عامل iOS 18 شامل تغییراتی در بخش کنترل سنتر گوشی آیفون خواهد بود. کنترل سنتر پنلی است که کاربران آیفون می‌توانند ازطریق آن به تنظیماتی مثل وای‌فای، بلوتوث، روشنایی نمایشگر، صدا و مواردی از این قبیل دسترسی پیدا کنند.

پیش از این گفته می‌شد که قرار است کنترل سنتر در نسخه‌های ۱۵ و ۱۷ آی او اس بازبینی شود، اما هیچکدام از آپدیت‌ها تغییرات مهمی را به این بخش اضافه نکردند. با این حال، شایعه‌ی جدید را مارک گرمن نقل کرده که منبع قابل اعتمادتری است.

گفته می‌شود که اپل نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی کنترل سنتر را در iOS 18 ارزیابی کرده است، اما مشخص نیست که تغییرات اعمال شده تا چه حد نهایی خواهند شد.

کوپرتینویی‌ها iOS 18 را در کنفرانس WWDC خود که ۲۱ خرداد برگزار می‌شود رونمایی خواهند کرد. نسخه‌ی بتای این سیستم‌عامل بلافاصله بعد از ارائه در اختیار اعضای برنامه‌ی توسعه‌دهندگان اپل قرار خواهد گرفت.

اولین بتای عمومی iOS 18 احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد) منتشر خواهد شد و آپدیت بعدی در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) و همزمان با رونمایی از آیفون ۱۶ برای همه‌ی آیفون‌های سازگار منتشر می‌شود.

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.