خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۹۸۰۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

عقد تفاهم‌نامه همکاری کولوکیشن شاتل با تهران سرور در دیتاسنتر پیام

عقد تفاهم‌نامه همکاری کولوکیشن شاتل با تهران سرور در دیتاسنتر پیام

در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، شرکت شاتل یک تفاهم‌نامه همکاری برای میزبانی سرورهای شرکت تهران سرور در دیتاسنتر پیام امضا کرد. بنا بر این قرارداد، شرکت شاتل یک فضای بدون محدودیت برای ارائه سرویس‌های ابری در اختیار تهران سرور قرار می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، تفاهم‌نامه همکاری شرکت شاتل با تهران سرور در قالب کولوکیشن (میزبانی سرور) در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران به امضای اعضای هیات مدیره دو شرکت رسید. بر اساس این قرارداد، شرکت شاتل میزبانی سرورهای شرکت تهران سرور را در دیتاسنتر پیام و بدون محدودیت برای ارائه سرویس‌های ابری بر عهده می‌گیرد.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه با حضور فرجاد محمدی عضو هیات مدیره شرکت تهران سرور، بردیا بازرگان یکی از مدیران ارشد این شرکت و رضا غلامی مدیر ارشد فروش راهکارهای سازمانی شاتل و در غرفه شاتل صورت گرفت.

محمدی در جریان امضای این تفاهم‌نامه گفت: سال 1398 با آمدن کرونا، افتخار همکاری با شرکت شاتل را در قالب کلاس‌های مجازی و به صورت رک سرور داشتیم. آن زمان هفت عدد دیتاسنتر به صورت همزمان استفاده می‌شد که طی زمان کوتاه چندماهه با توجه به کیفیت بالای خدماتی که شاتل ارائه می‌کرد، تصمیم بر این شد که تهران سرور به صورت متمرکز با شاتل همکاری کند.

او ادامه داد: خوشبختانه این همکاری پس از کرونا نیز ادامه پیدا کرده و با توجه به نیازی که در حال حاضر در مارکت وب ایران تحت عنوان کلود مطرح است، فضای مناسب دیده شد تا همکاری‌ها با شاتل افزایش یابد. صحبت‌های مقدماتی میان این دو شرکت انجام گرفته و احتمالاً طی 45 روز آینده بحث راه‌اندازی زیرساخت‌های آن عملی شده و یک سرویس باکیفیت و قابل اطمینان از سوی شاتل راه‌اندازی می‌شود.

مدیر ارشد فروش راهکارهای سازمانی شاتل در ادامه صحبت‌های محمدی افزود: پس از اتفاقات کرونا با توجه به تقاضای روزافزون مشتریان در بحث دیتاسنتر، با ازدحام و تکمیل ظرفیت‌های دیتاسنترهای تهران، تصمیم بر این شد که دیتاسنتر پیام در سال‌های اخیر راه‌اندازی شود. شاتل نیز با توجه به مزیتی که در بخش زیرساخت و پهنای باند داشت، قادر به توسعه ظرفیت بود و همگام با توسعه شرکت‌های همکار، زیرساخت‌ها را توسعه داد.

غلامی در نهایت گفت: در حال حاضر در یک فضای بدون محدودیت توسط دیتاسنتر پیام، این افتخار را داریم که طی یک تفاهم‌نامه همکاری بتوانیم یک زیرساخت باکیفیت برای ارائه سرویس‌های کلود در اختیار شرکت تهران سرور قرار دهیم.

برای مطالعه بیشتر، صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.