فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۱۰۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ناتینگ فون ۱؛ گوشی میان رده‌ای که نظر کاربران را به خود جلب کرد

ناتینگ فون 1؛ گوشی میان رده‌ای که نظر کاربران را به خود جلب کرد

ناتینگ فون 1 از لحاظ ساختاری و متریال، جذاب ظاهر شده و پشت آن تمام شیشه است و با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

به گزار ش تجارت‌نیوز، ناتینگ فون 1 اخیرا توانسته بین گوشی‌هایی که در بازار عرضه می‌شود، نظر مخاطبین را به خود جلب کند.

ناتیگ فون 1؛ گوشی 390 دلاری میان رده

گوشی ناتینگ فون 1 در دو نسخه 256 و 128 گیگ با رم اجرایی 12 و 8 و با قیمت پایه 390 دلار به بازار عرضه شده که مشخص می‌کند این گوشی یک گوشی میان‌رده اندرویدی است. ابزاری که همراه گوشی در جعبه وجود دارد شامل کابل شارژ تایپ c، سوزن سیمکارت و کاتالوگ محصول است.

ناتینگ فون 1 از لحاظ ساختاری و متریال جذاب ظاهر شده و پشت آن تمام شیشه است و با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. اما نکته منفی درباره طراحی ظاهری این است که اثر دست روی آن می‌ماند. نکته دیگر درباره طراحی ظاهری این است که متریال استفاده شده داخل گوشی را از نمای پشت گوشی می‌توان دید.

صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی بصورت تخت است و لبه کرو ندارد که این حالت یادآور گوشی‌های آیفون است. در حاشیه سمت راست گوشی دکمه پاور قرار داده شده و در حاشیه سمت چپ دکمه کم و زیاد کردن صدا تعبیه شده است. در لبه بالایی گوشی میکروفون و در لبه پایینی اسلات سیمکارت، میکروفون دوم و پورت تایپ c و اسپیکر قرار داده شده است.

فونت رابط کاربری این گوشی «دات ماتریس» است که روی جعبه محصول  و برند هم از همین فونت استفاده شده است.

900 LED در پشت گوشی ناتینگ فون 1

در پشت گوشی حدود 900 LED وجود دارد که دور اطراف دوربین، دور وایرلس شارژ کار شده است. همچنین یک خط کوچیک عمودی LED در قسمت پایینی پشت قاب وجود دارد که نشان دهنده میزان شارژ باتری است.

بدنه این گوشی از جنس آلومنیوم صد در صد بازیافت شده و علاوه بر آن متریال پلاستیکی بکار رفته در گوشی هم باز پلاستیک بازیافتی است.

در جعبه گوش ناتینگ فون 1 اثری از شارژر وجود ندارد و مانند گوشی‌های شرکت آیفون باید از بازار خریداری شود. شارژر مناسب این گوشی 33 وات است که می‌توان از آداپتورهای ساخت دیگر شرکت‌ها استفاده کرد.

این محصول گواهینامه IP53  دارد و با توجه به نوع ساختار و طراحی نمی‌تواند در برابر آب زیاد مقاومت کند که به همین دلیل قیمت ساخت گوشی را کاهش داده است.

درخشندگی فوق العاده صفحه نمایش

صفحه نمایش ناتینگ فون 1 نقطه قوت این گوشی به حساب می‌آید. این گوشی یک صفحه نمایش OLED 6.55 اینچی  120هزار هرتزی دارد. قبل از عرضه این گوشی به بازار اعلام شده بود که درخشندگی صفحه نمایش 1200 نیتی دارد اما پس از تست‌های انجام مشخص شد که درخشنرگی آن 700 نیت است. ولی با این حال 700 نیتی که فوق ‌العاده است و در صورت استفاده زیر نور مستقیم خورشید بتوانید متن‌ها ذرا به راحتی بخوانید. همچنین صفحه نمایش کاملا روان که رنگ‌ها را به خوبی از هم تفکیک می‌کند دیگر مشخصه خوب این گوشی است.

در بخش امنیتی گوشی ناتینگ فون 1 ،حسگر امنیتی مناسبی در زیر صفحه نمایش تعبیه شده که سرعت‌عمل مناسبی دارد اما در مقابل تشخیص چهره دوبعدی این گوشی عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و طبق گفته کارشناسان فقط زمانی خوب عمل می‌کند که زاویه چهره نسبت به تلفن از بالا به پایین است.

ناتینگ فون 1 از باتری 4500 میلی آمپری بهره می‌برد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. اگر این گوشی را با شارژر 33 واتی شارژ کنید، صفر تا 50 درصد آن 30 دقیقه طول می‌کشد و در 70 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. ناتینگ فون 1 در کنار شارژ کابلی از شارژ وایرلس 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند و همچنین قابلیت شارژ وایرلس معکوس 5 واتی را دارد.

پردارنده‌ای که ناتینگ فون 1 از آن استفاده کرده، Snapdragon 778 G+ است که از تکنولوژی   5G هم پشتیانی می‌کند که چیپست بالا رده‌ای محسوب نمی‌شود. اما در بررسی اجمالی نشان داده که در هنگام بازی عملکرد خوبی دارد و کاربر خود را راضی نگه می‌دارد.

دوربین ناتینگ فون 1 از دو لنز 50 مگاپیکسلی استفاده کرده که یکی از انها لنز 50mg f1/9 wide  و دیگری لنز 50mp f2/2 ultra wide است که قابلیت فیلمبرداری 4k  30فریم بر ثانیه را دارد

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.