کد مطلب: ۱۷۵۶۵۶

پیروزی‌های عراق آسان به دست نیامده است

پیروزی‌های عراق آسان به دست نیامده است

معاون دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد: پیروزی‌های محقق شده در عراق آسان نبوده و معضل داعش ریشه‌کن شده است.

معاون دبیرکل اتحادیه عرب ضمن تاکید بر ضرورت تقویت همکاری مشترک با کشورهای عربی خاطرنشان کرد: ثبات و توسعه در هر کشور عربی و همچنین همکاری با دیگر کشورهای عربیجهت ارتقای توانمندی‌های امت عربی امر مهمی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خلیل ابراهیم الذوادی، معاون دبیرکل اتحادیه عرب گفت: پیروزی‌های محقق شده در عراق آسان به دست نیامده و ملت این کشور با استقامت و پایداری‌شان موفق شدند، آفت داعش را ریشه‌کن کنند.

وی بر اهمیت آغاز روند رشد و توسعه که نیازمند اتخاذ اقداماتی از جمله مبارزه با فساد و نابودی آن پس از این پیروزی است، تاکید کرد.

الذوادی همچنین تصریح کرد: دولت عراق برای حفظ امنیت و ثبات نیازمند بازسازی است و از ملت‌ها و تمامی دولت‌ها خواستار همکاری علیه تروریسم شد.

وی با اشاره به اینکه اسلوب و شیوه‌های سخنرانی قدیم دیگر کابردی ندارد و باید روش‌ها و وسایل مدرن برای گفت‌وگو با مردم ابداع کرد، گفت: مفهوم اسلام بزرگ که دین محبت و صلح است نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

الزوادی در ادامه اظهار داشت: میان تروریسم عقیدتی و تروریسم در میدان ارتباط مستقیم وجود دارد و تروریسم از طریق رسانه‌های مختلف برای تشویش افکار مردم و کودکان به آن‌ها نفوذ می‌کند و بخشی از تروریسم نیز رویارویی نظامی و نوع دیگر آن رویارویی فکری و نابودی مفاهیم دینی جدید است.

معاون دبیرکل اتحادیه عرب به منظور شرکت در کنفرانس رسانه‌های بین‌المللی که از نهم تا یازدهم دسامبر در بغداد و با مشارکت رئیس رسانه‌ای در کشورهای عربی و بین‌المللی برگزار شده، به عراق سفر کرده است.

منبع: سومریه نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.