خبر مهم:

کد مطلب: ۲۰۰۰۴۳

طرح «بی‌زباله» در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست

طرح «بی‌زباله» در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست که از خودمان شروع کنیم را از ممنوعیت استفاده آب بطری پلاستیکی در سازمان حفاظت محیط زیست آغاز کرد، در گام بعدی پاکسازی پارک طبیعت پردیسان را در دستور کار قرار داد.

کاوه مدنی با اعلام اینکه برنامه ۱۰۰ روزه دوم معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست با محوریت زباله است، گفت: مرحله نخست طرح «بی زباله» به منظور تقویت حس مشارکت و مسئولیت‌پذیری در حفاظت از محیط زیست در پارک پردیسان اجرا می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی ضمن اشاره به حضور خود در طرح پاکسازی پردیسان، اظهار کرد: از تمامی معاونان و کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست دعوت شده است تا به منظور ایجاد و تسری فرهنگ مسئولیت پذیری و باور اصل «از خودمان شروع کنیم» در اجرای طرح پاکسازی پردیسان حضور داشته باشند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در خصوص کاهش تولید و بازیافت زباله تصریح کرد: اقداماتی همچون پاکسازی پردیسان مضاف بر آنکه زیبایی منظره را به عرصه‌های طبیعی باز می‌گرداند به جلب توجه عموم جامعه به اهمیت حفظ طبیعت، مدیریت پسماند و مشارکت مدنی برای بهبود شرایط محیط زیست کشور می‌انجامد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، مدنی از تمامی کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست خواست تا ساعت ۹ روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ضمن حضور در پارک طبیعت پردیسان به پاکسازی مسیر موزه تنوع زیستی پردیسان تا مرکز بازپروری حیات وحش کمک کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.