خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۲۰۱۷۲۷

تهران باران می‌بارد

تهران باران می‌بارد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها شهرهای بزرگ و صنعتی خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۱۸ بهمن ماه) با عبور موجی از طراز میانی جو در سواحل شمالی کشور، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی از شمال شرق کشور، دامنه‌های زاگرس‌جنوبی و مرکزی و بخش‌هایی از استان کرمان افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود که پیامد آن در شهرهای بزرگ و صنعتی کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی ادامه داد: این شرایط در روز پنجشنبه (۱۹ بهمن‌ماه) علاوه بر این مناطق برای بخش‌هایی از استان هرمزگان نیز حاکم خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی گفت: در روز جمعه (۲۰ بهمن‌ماه) برای بخش‌هایی از شمال شرق و استان کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان به وضعیت جوی تهران طی روزهای آینده اشاره و اظهار کرد: آسمان پایتخت فردا (۱۹ بهمن‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز بین ۹ و ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی افزود: همچنین آسمان تهران (جمعه ۲۰ بهمن‌ماه) قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۹ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.