کد مطلب: ۲۱۲۱۳۰

شورای شهر تهران به‌دنبال کاهش وابستگی به درآمد‌های ناپایدار است

شورای شهر تهران به‌دنبال کاهش وابستگی به درآمد‌های ناپایدار است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: شورای پنجم شهر تهران و مدیریت شهری به‌دنبال کاهش وابستگی شهر به درآمد‌های ناپایدار است.

زهرا صدراعظم نوری گفت: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های مدیریت شهری تهران و شورای پنجم پایتخت کاهش وابستگی‌های اداره شهر به درآمدهای ناپایدار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: اعتقاد ما این است که باید با بهره گیری از راهکارهای مختلف، وابستگی شهر به درآمدهای ناپایدار را کاهش داد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به لزوم کاهش تراکم فروشی در شهر خاطرنشان کرد: باید طی چند سال آینده، میزان وابستگی شهر به درآمدهای ناپایدار از جمله تراکم فروشی را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

صداعظم نوری در خصوص رایزنی‌های صورت گرفته به منظور اخذ سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده تصریح کرد: تاکنون رایزنی‌هایی از سوی شهرداری تهران به منظور دریافت سهم مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفته شده و اعتقاد ما این است که در صورت ارائه سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزود، کاستی‌ها تاحدودی برطرف خواهد شد.

وی از فعالیت کمیته‌های منابع پایدار سالم در شهرداری و شورای شهر خبرداد و تصریح کرد: کمیته‌های منابع پایدار سالم در شهرداری و شورای شهر تهران مشغول به فعالیت بوده و قرار است این کمیته‌ها راهکارهای درآمدزایی پایدار شهرداری را مشخص کنند.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.