فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۲۴۲۶۳۱

فردا سامانه بارشی به کشور وارد می‌شود

فردا سامانه بارشی به کشور وارد می‌شود

شدت بارش امروز در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، غرب تهران و اکثر مناطق غربی کشور خواهد بود.

براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی وداده های هواشناسی طی امروز رگبار و رعد‌و‌برق گاهی وزش باد در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، تهران، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر ادامه دارد و برای استان‌های واقع در مرکز، شمال شرق و شرق رگبار، رعد و برق و برخی نقاط باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شدت بارش امروز در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، ارتفاعات البرز، قزوین، گیلان، غرب تهران، شمال سمنان و کرمان است.

تا بعدازظهر روز دوشنبه بارش در مناطق غربی کشور کاسته شده و فقط نواحی مرکز و شمال شرق و شرق رگبار و رعد و برق و وزش باد ادامه دارد و طی امروز و فردا شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهند بود.

همچنین از اواخر وقت روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب کشور، مجدد از اواخر شب دوشنبه و سه شنبه برای استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و بتدریج استان‌های واقع در مرکز، ارتفاعات البرز و تهران رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و برای مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

شدت بارش در روز سه شنبه در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، همدان، مرکزی، ارتفاعات البرز، قزوین و غرب تهران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.