کد مطلب: ۳۳۷۱۴۳

مديرعامل سايپايدک:

بايد اقتصاد مقاومتی را تبديل به فرهنگ سازمانی کنیم

بايد اقتصاد مقاومتی را تبديل به فرهنگ سازمانی کنیم

مديرعامل سايپايدک گفت: بايد سعی كنيم تا اين رويكرد جديد اقتصادی يعنی اقتصاد مقاومتی را تبديل به فرهنگ سازمانی کنیم.

مديرعامل سايپايدک ضمن تبریک ولادت پیامبر رحمت و مهرباني (هفته وحدت) و تقارن آن با هفته بسيج، گفت: حضرت محمد(ص) رحمه‌للعاملین است و چشم امید ما در روز قیامت به کرامت و رحمت ایشان است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بهزاد پناهی با بيان اين مطلب افزود: اين هفته يادآور دلاور مردانی است كه در دفاع از ميهن اسلامی افتخار آفريدند و با ايمان، شجاعت و بصيرت از كيان اسلامی صيانت می‌كنند.

وی افزود: تمامی موفقيت‌ها و پيشرفت‌های كشور مرهون بسيجيانی است كه با همه وجود در خدمت نظام اسلامی هستند و اكنون نيز با تمام توان خود در راستای اقتصاد مقاومتی برای دفاع و پيشرفت كشور از هيچ كوششی دريغ نمی‌كنند، لذا بايد سعی كنيم تا اين رويكرد جديد اقتصادی يعنی اقتصاد مقاومتی را تبديل به فرهنگ سازمانی کنیم.

وی ادامه داد: امروز بسيج ديگر تنها يی نيروی نظامی نيست بلكه با توانمندی و تعهدی كه دارد در اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی در سطح كشور نقش‌آفرين شده و در صحنه‌های علمی، فنی و آموزشی هم با حضور فعال خود در مسير رشد و پيشرفت جامعه تلاش می‌كند.

مديرعامل سايپايدک به تاثير تحريم‌ها بر واردات قطعات يدكی اشاره كرد و گفت: با وجود مشكلات عديده ناشی از تحريم‌های يک‌جانبه در حوزه مبادلات بانكی بين‌المللی، حمل‌ونقل و ساير حلقه‌های زنجيره تامين خارجی، تلاش می‌کنيم با پيش‌بينی‌های لازم و با به كارگيری توان كارشناسي و ارائه راهكارهای خلاقانه، عمده تهديدهای اين مسير را به فرصت تبديل کرده و از توان توليدکنندگان داخلی نیز استفاده کنيم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.