کد مطلب: ۴۳۲۸۲۳

دورکار شدن خبرنگاران برخی رسانه‌ها به دلیل کرونا

دورکار شدن خبرنگاران برخی رسانه‌ها به دلیل کرونا

به دلیل بیماری کرونا، از صبح امروز، دوشنبه پنجم اسفند ماه، تعدادی از رسانه‌ها اعلام کردند حضور خبرنگاران آنها در تحریریه غیرالزامی است و فعالیت آنها می‌تواند به صورت دورکاری باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، از صبح امروز، دوشنبه پنجم اسفند ماه، تعدادی از رسانه‌ها اعلام کردند حضور خبرنگاران آنها در تحریریه غیرالزامی است و فعالیت آنها می‌تواند به صورت دورکاری باشد.

ابراهیم علیزاده سردبیر «تجارت‌نیوز» امروز خبر داده است: فعالیت اعضای تحریریه این رسانه اقتصادی تا روز شنبه به صورت دورکاری انجام می‌شود.

گروه رسانه‌ای «خبرهای فوری» به کانال باشگاه روزنامه‌نگاران اعلام کرد که سه روز است فعالیت تمامی اعضای تحریریه و همچنین استدیو ضبط پادکست‌های خود را نیز به صورت دور کاری تغییر وضعیت داده است.

روزنامه شرق نیز خبر داده که حضور خبرنگاران خود در محل روزنامه را غیرالزام کرده است. با گسترش ویروس کرونا در سطح شهر تهران، مدیریت روزنامه شرق به اعضای تحریریه و خبرنگاران خود اعلام کرد الزامی برای حضور در تحریریه این روزنامه وجود ندارد و هر کس بخواهد می‌تواند از طریق دورکاری انجام وظیفه کند.

همچنین سایت عصر ایران فعالیت خبرنگاران خود را به دورکاری تغییر داد. مدیریت سایت عصر ایران تصمیم گرفت به علت شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از بیمار شدن اعضای تحریریه، حضور دائمی خبرنگاران و اعضای تحریریه 20 نفری خود را به حالت تعلیق درآورد و از آنها بخواهد به صورت دورکاری انجام وظیفه کنند.

علاوه بر این، طبق اعلام خبرنگاران ایسنا و روزنامه همشهری، این دو رسانه نیز تصمیم تقریبا مشابهی گرفته‌اند اما یکی از خبرنگاران درباره روزنامه همشهری در توییتر نوشته است: «روزنامه همشهري هم اين امكان رو از روز شنبه براي خبرنگاران و كاركنان اعلام كرده. البته در تحريريه تعداد زيادي استفاده نكردند و مشغول كار هستند.»

درباره ایسنا نیز یکی از خبرنگاران این خبرگزاری در توییتر خبر داده که ايسنا برای خبرنگاران خود شيفت‌بندی کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.