کد مطلب: ۴۳۵۸۸۴

پرسش و پاسخ درباره کرونا / چگونه از آسیب‌های روانی کرونا جلوگیری کنیم؟

پرسش و پاسخ درباره کرونا / چگونه از آسیب‌های روانی کرونا جلوگیری کنیم؟

ساعت 23 روز یکشنبه 18 اسفند ماه یک متخصص اعصاب و روان(روانپزشک) به همراه یک جراح مغز و اعصاب به صورت مستقیم در اینستاگرام به سوالات پزشکی و روان‌پزشکی مردم درباره کرونا پاسخ می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این روزها که مردم درباره بیماری کرونا با سوالات متعددی مواجه هستند برای رفع نگرانی‌های خود به رسانه‌های مختلف و همچنین صفحات پزشکان در فضای مجازی مراجعه می‌کنند.

در همین مورد دو پزشک در صفحه اینستاگرامی خود خبر داده‌اند که در یک برنامه مشترک زنده اینستاگرامی آماده پاسخگویی به سوالات مخاطبان درباره ابعاد جسمی و روانی و اجتماعی بیماری کرونا هستند.

ساعت 23 روز یکشنبه 18 اسفند ماه حافظ باجغلی، متخصص اعصاب و روان(روانپزشک) به همراه مهدی خواجوی، یک جراح مغز و اعصاب به صورت مستقیم در اینستاگرام به سوالات پزشکی و روان‌پزشکی مردم درباره کرونا پاسخ می‌دهند.

مخاطبان تجارت‌نیوز سوالات خود درباره بیماری کرونا را می‌توانند در بخش نظرات این خبر مطرح کنند تا در صورت امکان در برنامه امشب این دو پزشک، این سوالات با آنها در میان گذاشته شود.

همچنین پیش از این، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از شماره تماس ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سوالات کرونایی خبر داده بود تا بخشی از نیاز مردم در این مورد این طور پاسخ داده شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.