کد مطلب: ۵۶۰۶۲۶

بازی‌های فوتبال امروز، سه‌شنبه ۱۵ تیر + جدول

بازی‌های فوتبال امروز، سه‌شنبه ۱۵ تیر + جدول

امشب فوتبال‌دوستان ایرانی می‌توانند بازی‌های داخلی و خارجی جذابی را دنبال کنند که برخی از آنها از حساسیت بالایی برخوردارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در میان بازی‌های داخلی از هفته بیست و ششم لیگ برتر، شاید بازی تیم‌های استقلال و تراکتور، پیکان و سپاهان و همچنین فولاد و پرسپولیس با توجه به شرایط جدول، از نظر قهرمانی حساسیت بیشتری داشته باشد.

اکنون پرسپولیس با ۵۴ امتیاز، سپاهان با ۵۲ امتیاز و استقلال با ۴۴ امتیاز در صدر جدول هستند. ذوب آهن، سایپا و ماشین‌سازی تبریز نیز در انتهای جدول قرار گرفته‌اند.

1 3

بازی جذاب اروپایی

در ادامه بازی‌های فوتبال امروز، امشب علاقه‌مندان، یک رویداد جذاب نیز در چارچوب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ در پیش رو دارند. ایتالیا و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی یورو در مقابل هم قرار می‌گیرند.

2 1

فینال لیگ قهرمانان، در غرب آسیا

در خبر فوتبالی دیگری دنیای‌اقتصاد گزارش داده است که روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا جزئیات جدیدی درمورد نحوه برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری ارائه داد.

مهم‌ترین بخش از این توضیحات که البته برای ما هم خبر خوبی است، مربوط می‌شود به اینکه فینال این فصل به صورت تک‌بازی در غرب آسیا برگزار خواهد شد.

فوتبال ایران سه نماینده در مرحله یک‌هشتم نهایی دارد. پرسپولیس باید با استقلال تاجیکستان مصاف بدهد، استقلال باید به مصاف الهلال عربستان برود و تراکتور هم با النصر عربستان پیکار می‌کند. به این ترتیب ما شانس بالایی برای داشتن نماینده در فینال خواهیم داشت. حتی اگر خود ورزشگاه‌های ایران برای میزبانی از بازی نهایی در غرب آسیا واجد صلاحیت تشخیص داده نشوند، باز بازی در کشورهای نزدیک مثل قطر و امارات بسیار بهتر از سفر به خاور دور است.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمام مسابقات مراحل حذفی به صورت تک‌بازی برگزار می‌شود. این بازی‌ها از ۲۲ شهریور با برگزاری مسابقات یک‌هشتم نهایی از سر گرفته خواهد شد و باید ببینیم بازی سه نماینده کشورمان در کدام زمین‌ها برگزار می‌شود.

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.