کد مطلب: ۵۶۷۵۰۶

‌کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی عراق می‌شود؟

‌کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی عراق می‌شود؟

یک رسانه عراقی ادعا کرده است که کارلوس کی‌روش طی روزهای آینده به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش از این هم نام کی‌روش به عنوان گزینه عراقی‌ها منتشر شده بود با این همه مدیر برنامه‌های سرمربی اسبق تیم ملی اعلام کرد که هیچ صحبتی به صورت رسمی از طرف عراقی‌ها با او صورت نگرفته و از طرف دیگر گران بودن کی‌روش، مانع بعدی حضور او در تیم ملی عراق از دید برخی کارشناسان محسوب می‌شد.

در چنین شرایطی و بعد از آنکه وزیر ورزش عراق اعلام کرد یک مربی بزرگ هدایت تیم ملی این کشور را به عهده خواهد گرفت، رسانه عراقی اسپورت( به همراه چند رسانه دیگر) مدعی شده که کارلوس کی‌روش با پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق موافقت کرده است و احتمالا طی روزهای آینده، خبر توافق او با فدراسیون فوتبال عراق به صورت رسمی اعلام خواهد شد. (ورزش سه)

photo 2021 07 30 15 56 17

چهار شرطی که کارلوس کی روش برای حضور در تیم ملی این کشور اعلام کرده بود

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران شرایط خود را برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرده است.

به نقل از اسپورت عراق، کارلوس کی روش گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال عراق است. این مربی سرشناس پرتغالی شرط های مالی خود برای عقد قرارداد با عراقی ها را اعلام کرد که عبارتند از:

-مبلغ قرارداد: یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار

-مبلغ پیش پرداخت قرارداد: ۵۰۰ هزار دلار

-مجموع حقوق های ماهیانه: یک میلیون و دویست هزار دلار

-پاداش ۳۰۰ هزار دلاری در صورت صعود به جام جهانی

تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ایران، کره جنوبی، امارات، لبنان و سوریه همگروه است. ( ایسنا )

حالا باید دید سرمربی اسبق تیم ملی که در کلمبیا روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت، در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روبروی ایران و تیم دراگان اسکوچیچ قرار خواهد گرفت یا اینکه ادعای رسانه عراقی در مورد او صحت ندارد و حریف تیم ملی با یک مربی دیگر، شانسش برای رسیدن به جام جهانی را امتحان خواهد کرد؟

جدیدترین اخبار حوزه اجتماعی و ورزشی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.