فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۷۰۷۴۵

۹ دستور کرونایی رئیسی در جلسه اضطراری / اصلاحیه قانون بودجه هم ابلاغ شد

۹ دستور کرونایی رئیسی در جلسه اضطراری / اصلاحیه قانون بودجه هم ابلاغ شد

رئیس جمهور جدید امروز دو خبر مهم داشت. ابراهیم رئیسی ۹ دستور در جلسه اضطراری کرونا داشت و همچنین امروز اصلاحیه قانون بودجه را ابلاغ کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تامین فوری سرم و اکسیژن، بازنگری در پروتکل‌‎های بهداشتی و تعیین ضمانت اجرا، واردات واکسن به میزان مورد نیاز، تامین ارز لازم برای واردات واکسن بدون محدودیت، سازماندهی ظرفیت‎‌های مردمی و نیروهای مسلح برای ارائه خدمات درمانی و اقدامات پیشگیرانه، بازطراحی و ارتقای طرح شهیدسلیمانی و اجرای آن، چندشیفته شدن مراکز تزریق واکسن، پرداخت مطالبات کادر درمان و افزایش نیروی انسانی این کادر از دستورات رئیس‎ جمهور در جلسه اضطراری ستاد کرونا بود.

علاوه بر این، امروز پاد خبر داد: سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی، اصلاحیه‌های «قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور» واصل شده از سوی مجلس را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

امروز همچنین رئیسی در دیدار با وزیر خارجه عراق گفت: ایران همواره نسبت به رفع مشکلات عراق حساس و دغدغه‌مند بوده است. ایران رشد و پیشرفت عراق را رشد و پیشرفت خود می‌داند. همکاری و هم‌افزایی کشورهای منطقه بدون دخالت بیگانگان، شرط لازم برای پایداری امنیت منطقه و نیز برقرای آرامش در کشورهای منطقه و تامین رفاه برای ملت‌های منطقه است.

آخرین اخبار تجارت‌نیوز را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.