فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۴۵۸

دادستان عمومی کهنوج:

بازداشت سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور

بازداشت سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری یکی از بزرگترین سرکردگان باندهای فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور و عامل اصلی شهادت ۲نفر از ماموران فراجا و مجروح شدن ۴ افسر پلیس خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز،

 امید رضایی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: شامگاه امشب در یک عملیات هماهنگ و منسجم اطلاعاتی و هنگامی که این شرور سابقه‌دار و مسلح قصد عبور از پهنای جغرافیایی استان کرمان را داشت در تور اطلاعاتی جان برکفان یگان تکاوری فراجا قرار گرفت و در یکی از محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان بازداشت شد.

این مقام قضایی اعلام کرد: فرد دستگیر شده (الف.ب)در سال ۱۳۹۳ در درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر در چهار راه عشایری کهنوج اقدام به شهادت دونفر از پرسنل کادر انتظامی کهنوج و مجروح کردن ۴ نفر از ماموران فراجا کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: در پرونده سیاه این متهم سوابق شرارت متعددی از جمله قتل بیش از ۳ نفر از شهروندان بیگناه استان سیستان و بلوچستان، حمل و ترانزیت مسلحانه مواد مخدر، سرقت‌های مسلحانه و سوابق کیفری متعدد ثبت شده است.دادستان کهنوج هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در برخورد با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه سخت و عبرت آموز خواهد بود.

 

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.