کد مطلب: ۵۸۵۶۲۲

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد:

ضرورت تمرکز دستگاه‌ها برای ایجاد ثبات در بازار و عرضه فراوان کالا

ضرورت تمرکز دستگاه‌ها برای ایجاد ثبات در بازار و عرضه فراوان کالا

جلسه تنظیم بازار و بررسی وضعیت دپوی کالاهای اساسی در بنادر عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع تنظیم بازار و ضرورت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، ثبات بازار و فراوانی کالاها تاکید کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه نوسانات قمیتی در بازار از یک‌سو موجب بروز مشکل در تولید می شود و از سوی دیگر نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال دارد، بر ضرورت هماهنگی و تمرکز همه دستگاه‌ها به منظور ایجاد ثبات در بازار و وفور کالاها تاکید کرد.

مخبر از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مسئول تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خواست تا در فرایند تولید و توزیع کالاها و همچنین نظارت بر قیمت ها، حضوری موثر در بازار داشته باشند و مانع از سوء استفاده افراد سودجو شوند.

در این جلسه که رییس دفتر رئیس‌جمهور، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، روسای سازمان تعزیرات، رئیس کل گمرک و معاونین دستگاه های ذیربط نیز حضور داشتند، پس از ارایه راهکارهای دستگاه‌ها برای تنظیم بازار، تصمیمات لازم در خصوص تامین و توزیع کالاهای اساسی، تسهیل روند ترخیص کالاها از بنادر و نظارت بر قیمت‌ها اتخاذ گردید.

منبع: ایسنا

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.