خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۸۵۷۰۹

وزیر امور خارجه ایران:

ایران هرگز از کمک به لبنان دریغ نمی‌کند

ایران هرگز از کمک به لبنان دریغ نمی‌کند

وزیر خارجه ایران پس از ورود به فرودگاه بیروت، ضمن تبریک تشکیل دولت جدید در این کشور، گفت که تهران هرگز از کمک به بیروت، درصورت درخواست دریغ نمی‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شبکه «المنار» لبنان بامداد پنجشنبه از ورود «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه بیروت خبر داد.

این شبکه سپس گزارش داد که امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از خارج‌شدن از هواپیما گفت: «من تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت تشکیل دولت جدید به مردم لبنان عرض می‌کنم».

وی با تاکید بر تداوم حمایت تهران از بیروت، توضیح داد:‌ «جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی از کمک و حمایت از لبنان، در صورت درخواست هرگونه کمک، دریغ نخواهد کرد».

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران همچنین افزود: ما کاملاً اطمینان داریم که لبنان قادر خواهد بود بر همه سختی‌هایی که در حال تجربه است، غلبه کند؛ همانطور که مردم دوست و برادر لبنان بر تمام مراحل سختی که پشت سر گذاشته اند، فائق آمده‌اند ( فارس ).

دیدار وزیر خارجه کشورمان با رئیس‌جمهور لبنان

در ادامه وزیر امور خارجه کشورمان با «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان دیدار و رایزنی کرد.

امیر عبداللهیان که شب گذشته به منظور دیدار با مقامات لبنان به بیروت سفر کرده است، صبح امروز با میشل عون رئیس‌جمهور لبنان دیدار و رایزنی کرد.

گفت وگو در مورد مسائل دوجانبه و منطقه‌ای از محورهای اصلی رایزنی این دو مقام لبنانی و ایرانی است ( ایسنا ).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.