کد مطلب: ۵۹۱۰۷۵

واکنش زاکانی به انتصاب دامادش در شهرداری

واکنش زاکانی به انتصاب دامادش در شهرداری

علیرضا زاکانی در یک توییت به حواشی ایجاد شده درباره انتصاب یکی از بستگانش در شهرداری واکنش نشان داد .

به گزارش تجارت‌نیوز ، طی حکمی از سوی شهردار تهران، حسین حیدری (داماد زاکانی) به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب شد.

علیرضا زاکانی در این مورد نوشت: مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی با شهرداری و دریافتی از آن نخواهد داشت. قرار است از تجربه و دانش ایشان برای نظارت و اشراف بنده در پروژه هوشمند سازی تهران استفاده شود.

photo 2021 10 26 12 11 27

نادعلی، سخنگوی شورای شهر اصولگرا نیز در این خصوص گفته است که حوزه هوشمندسازی و فناوری اطلاعات به لحاظ حساسیت امنیتی و ارتباطی، حکم چشم و گوش شهردار را دارد؛ لذا نیازمند یک مسئولیت مشخص و متمرکز کنار دست شخص شهردار بود که هم متخصص این حوزه و هم ۱۰۰ درصد مورد اعتماد و اطمینان باشد تا این حوزه را از جانب شخص شهردار راهبری کند. آقای زاکانی از آقای حسین حیدری که هم متخصص و با تجربه در این حوزه است و هم کاملا مورد اعتماد، دعوت کرده است که این مسئولیت را به نیابت از خودش بپذیرد و چشم و گوش شهردار در این حوزه و عملا دستیار و بازرس ویژه او در تحقق هوشمندسازی تهران باشد. البته به جهت حساسیتی که زاکانی همواره نسبت به تعارض منافع داشته و دارد و به دلیل قرابتی که هست قرار گذاشته که حیدری هیچگونه رابط استخدامی با شهرداری و هیچ رقم دریافتی از شهرداری تهران نداشته باشد. حیدری هم آنقدر سوابق حرفه‌ای در بخش خصوصی دارد که نیازمند ارتباط استخدامی و مالی با شهرداری نیست.

این در حالی است که علیرضا زاکانی در مناظرات انتخاباتی بر سر کار نیاوردن بستگان و اقوام خود تأکید کرد و ادعا کرد که قصد دارد شایسته‌گزینی کند.( ایلنا )

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.