کد مطلب: ۶۰۶۱۹۷

یک نفر در حادثه آتش سوزی خیابان اتابک فوت کرد

یک نفر در حادثه آتش سوزی خیابان اتابک فوت کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی که محل نگهداری مقدار زیادی مایعات قابل اشتعال بوده است و فوت یک نفر در پی این حادثه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۰:۴۸ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان واقع در محله اتابک درخشان نو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: سه ایستگاه با امکانات کامل از جمله خودروی شامل تجهیزات تنفسی و خودروی حامل کف شیمیایی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: نخستین گروه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل می رسند و مشاهده می کنند که در یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت ۶۰ متر و با ظاهر کاربری مسکونی که در داخل آن حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ لیتر بنزین در گالن های کوچک و بزرگ نگهداری می شد؛ دچار آتش سوزی شده بود و آتش به گالن های بنزین هم سرایت کرده بود و بسیاری از آنها را ذوب کرده بود.

وی با اشاره به اینکه تمام دو طبقه کاملاً شعله ور بوده است عنوان کرد: آتش نشانان با توجه به اینکه خاموش کردن حریق مایعات قابل اشتعال با استفاده از کف باید خاموش شود عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند و همزمان جستجو را نیز آغاز کردند؛ در حین عملیات با وضعیت بی حال یک مرد ۵۳ ساله مواجهه شدند که بلافاصله آن را تحویل عوامل اورژانس دادند و متاسفانه مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

ملکی بیان کرد: آتش خاموش شد و از سرایت به منازل اطراف جلوگیری شد و در نهایت عملیات ایمن سازی به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: نگهداری این گونه مواد قابل اشتعال در منازل و یا داخل شهرها اصلاً مناسب نیست واگر این مواد انفجاری را به دنبال داشت وسعت آتش سوزی بیشتر و خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشت.

منبع: مهر

آخرین اخبارجامعه را از صفحه جامعه دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.