خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۵۶۰۶

نواک جوکوویچ دوباره دستگیر شد!

نواک جوکوویچ دوباره دستگیر شد!

مرد شماره یک تنیس جهان ساعتی پس از آزادی، دوباره توسط دولت استرالیا دستگیر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته پیش بود که نواک جوکوویچ با داشتن نامه معافیت پزشکی برای عدم تزریق واکسن کرونا برای شرکت در اوپن استرالیا عازم این کشور شد اما با ممانعت ورود مواجه شد. کشمکش میان دولت استرالیا و مرد شماره یک تنیش جهان ادامه دارد تا ببینیم انتهای این داستان به کجا ختم خواهد شد؟

آنطور که فارس گزارش داد، دادگاه فدرال اعلام کرد که نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان می‌تواند در استرالیا بماند در حالی که دولت پیش از این ویزای او را لغو کرده بود.

قاضی آنتونی کلی امروز دوشنبه (۲۰ دی) تصمیم وزیر امور داخله را برای لغو ویزای جوکوویچ را پس از شنیدن استدلال‌های هر دو طرف رد کرد.

مرد شماره یک تنیس جهان در حالی برای حضور در نخستین گرنداسلم سال به استرالیا رفته بود که واکسن نزده بود. وی برای شرکت در مسابقات دلیل عدم واکسینه شدن را با مستندات و معافیت‌های پزشکی ارائه کرده بود.

قاضی این پرونده جنجالی حکم داد جوکوویچ به فاصله ۳۰ دقیقه از هلتی که در آن مستقر بود خارج شده و مدارک شخصی او نیز باید پس داده شود. دولت همچنین باید هزینه‌های شخصی این تنیسور صرب را بپردازد.

مرد شماره یک تنیس جهان دوباره دستگیر شد!

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و مرد شماره یک تنیس جهان دوباره به دردسر افتاد.

نواک جوکوویچ ساعتی پس از آزاد شدن از هتل مهاجرین، دوباره توسط دولت استرالیا دستگیر شد. سردان جوکوویچ پدر او به خبرنگاران اعلام کرد که پلیس استرالیا دوباره این بازیکن تنیس را تحت اختیارات ویژه وزیر مهاجرت بازداشت کرده است.

برادر جوکوویچ هم در واکنش به این اتفاقات، خاطرنشان کرد: کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که اجازه دهیم این موضوع در سراسر رسانه‌های اجتماعی پخش شود، اینکه آنها می‌خواهند نواک را دوباره دستگیر و حبس کنند.

آخرین اخبارسیاسی و اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.