کد مطلب: ۶۶۶۵۹۴

آخرین جزئیات از آتش‌سوزی کارخانه فیروزآباد/ ۱۳۳ نفر مصدوم شدند

آخرین جزئیات از آتش‌سوزی کارخانه فیروزآباد/ ۱۳۳ نفر مصدوم شدند

به دلیل نشت گاز نیتروژن، یکی از خودروها در محل کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد طعمه حریق شد که پس از آن چند مخزن دیگر نیز دچار آتش‌سوزی شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: یکی از مخازن کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد دچار نشتی شد که با حضور سریع و به‌موقع ضمن انجام عملیات برای متوقف کردن نشت گاز، نسبت به انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام شده است.

طبق آخرین اخبرا از ایسنا ، به گفته رئیس علوم پزشکی شیراز حادثه کارخانه کربنات سدیم تاکنون ۱۳۳ مصدوم داشته که از این تعداد ۱۱۴ نفر ترخیص شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با ایرنا بیان کرد: در همان ابتدای وقوع حادثه آتش‌سوزی مهار شد و محدودیت‌های ترددی که در پی وقوع این حادثه اعمال شده بود در حال حاضر لغو شده است.

خلیل عبداللهی ادامه افزود: این حادثه ۹۴ مصدوم داشت که حال عمومی همه این مصدومان خوب است.

عبداللهی بیان کرد: مصدومان این حادثه بیشتر در زمینه‌های تنفسی ناشی از گاز نیتروژن آسیب دیدند که این گاز خطری ندارد.

وی اظهار کرد: دلیل بروز این حادثه در دست بررسی است.

اورژانس آمار مصدومین را ۱۰۱ نفر اعلام کرده است. برخی افراد به صورت خود معرف به اورژانس مراجعه کردند.

تعداد مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم به ۷۶ نفر رسید و مصدومان به بیمارستان فیروزآباد منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی کارخانه کربنات سدیم فیروزاباد در گفتگو با فارس اظهار کرد: به دلیل نشت گاز نیتروژن، یکی از خودروها در محل کارخانه طعمه حریق شده که پس از آن چند مخزن دیگر نیز دچار آتش‌سوزی شد.

حسن الغونه افزود: گروه‌های امداد و نجات اعم آتش نشانی اورژانس بلافاصله در کارخانه کربنات سدیم و محل حادثه حضور پیدا کرده و با کمک نیروهای امدادی کارخانه محل حادثه تخلیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل بیمارستان فیروزآباد در حال پیگیری و بررسی مصدومان هستند; تاکنون تعداد ۷۶ مصدوم به بیمارستان اعزام شده که مشکل تنفسی خفیف داشته و تحت درمان بوده و تعدادی مرخص شده اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.