کد مطلب: ۶۶۸۲۵۱

نظرخواهی برای پیش‌نویس اصلاح قانون بازار اوراق بهادار

نظرخواهی برای پیش‌نویس اصلاح قانون بازار اوراق بهادار

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برای پیش‌نویس اصلاح قانون بازار اوراق بهادار از کارشناسان و صاحب‌نظران در این حوزه خواست تا پیشنهادهای خود را تا تاریخ ۶ تیر به آدرس‌های اعلام شده ارسال کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرکز پژوهش‌های مجلس به‌منظور کسب نظر کارشناسان و صاحب‌نظران، پیش‌نویس اصلاح قانون بازار اوراق بهادار (بازار سرمایه) را منتشر کرد.

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گزارش داد، با عنایت به ارائه نظرات کارشناسی مرکز پژوهش‌ها به قوه مقننه به‌منظور تصویب طرح‌ها و لوایح و در راستای مطالبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مبنی بر بهره‌گیری از نظرات همه متخصصین در نهایی‌سازی اصلاح قانون بازار سرمایه، این مرکز از همه صاحب‌نظران و کارشناسان بازار سرمایه کشور دعوت به عمل می‌آورد تا نظرات پیشنهادی خود را در خصوص پیش‌نویس اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب سال ۱۳۸۴ (که در فایل پیوست می‌آید) حداکثر تا تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۱ به این مرکز ارسال نمایند.

متن این پیش نویس را اینجا بخوانید.

پیشنهادها و نکات اصلاحی از طریق رایانامه financial@majles.ir و در بخش ارسال نظرات صفحه مرکز پژوهش‌های پژوهش‌های اسلامی قابل ارسال است. مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از هرگونه نظر و پیشنهاد و نکته در خصوص این پیش‌نویس استقبال می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام.به نظرمن،ابتدا باید اشخاص حقیقی که از سال ۹۸ تا ۱۴۰۱ که بالای ۵۰میلیون تومان سود غیراخلاقی از بورس خارج کردند و ملک واملاک،دلار و طلا خریدند و خیلی ازآنها نیز کشور را به مقصد سرمایه گزاری در خارجه ترک کردند،این پول ها برگشت داده بشود و به میلیون ها سرمایه گزار بازار سرمایه که به نقل از نماینده مجلس ۶۰ میلیارد دلار ملت ضرر کردند و پول ازدست داده اند،برگشت داده شود.حقوقی ها را هم واگذار میکنیم به خداوند متعال.باتشکر